Jump to content

Helpt het plaatsen van een spoiler op je wagen? Of is het pure cosmetisch?


ImagineerBram

Recommended Posts

Hallo,

Ik vraag me al langere tijd af of het plaatsen van een spoiler op je auto in GTA V daadwerkelijk meer downforce geeft en daardoor een betere wegligging of is het puur voor het uiterlijk?

Ik hoor graag jullie ervaringen/meningen!

Mvg.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het ook puur cosmetisch, maar .... voor de zekerheid hebben m'n racers toch de grootst mogelijke spoiler erop zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het ook puur cosmetisch, maar .... voor de zekerheid hebben m'n racers toch de grootst mogelijke spoiler erop zitten.

Ja dat merkte ik. Je Jester. XD

Link to comment
Delen op andere websites

In gta V weet ik niet of een spoiler zin heeft :puh:

Maar in de echte wereld is het zo:

Een spoiler heeft alleen maar zin bij hoge snelheden. Daarom hebben ze in de racewagen wereld ook altijd een spoiler.Bij een lage snelheid is het inderdaad nutteloos en kan je het hebben als versiering voor je auto.

Als je snel rijd dan komt de wint ook sneller over je auto heen (LOGISCH, NO SHIT SHERLOCK! :puh: ) Maar omdat dat zo snel gaat komt de wint ook tegen je spoiler aan waardoor je spoiler je auto dus naar beneden duwt voor een betere wegligging.

Vaak heeft een spoiler zin als je boven de 130 kilometer per uur gaat, dus harder dan is toegestaan in Nederland. Dus een spoiler heeft in Nederland op de openbare weg niet zoveel zin.

Als je een standaard auto op gaat voeren naar een hoge snelheid met turbo en NOS en weet ik veel wat je er allemaal in wilt gooien. En je hebt er ook een spoiler op gezet. Zorg er dan voor dat je vering en schokdempers achter sterk zijn want anders drukt die spoiler je hele carrosserie tegen je wiel aan als je hard rijd :puh:

Dus, eigenlijk hoe gek dat ook klinkt, KAN een spoiler best een gevaarlijk onderdeel zijn als je niet weet hoe het allemaal werkt, behalve bij lage snelheden natuurlijk. Dan voert het niks uit. Zorg er dus altijd voor dat als je een standaard Japans bakkie heb opgetuned naar een racemonster met spoiler je de achterveren en schokdempers ook stevig zijn want anders krijg je ongelukken.In de racewereld is een spoiler ook een professionele onderdeel en niet zomaar een versierstukje van je auto. :puh:

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, kwam er ook net achter :puh: Heb het ook al veranderd.

Fucking lang uitleg gegeven. Maakt niet uit :puh:

Vond het leuk om het uit te leggen dus laat het lekker staan :puh:

Al is het wel een dikke fail dat ik dacht dat hij het over een echte auto vroeg :puh:

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ja, kwam er ook net achter :puh: Heb het ook al veranderd.

Fucking lang uitleg gegeven. Maakt niet uit :puh:

Vond het leuk om het uit te leggen dus laat het lekker staan :puh:

Al is het wel een dikke fail dat ik dacht dat hij het over een echte auto vroeg :puh:

Weer wat geleerd toch :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, kwam er ook net achter :puh: Heb het ook al veranderd.

Fucking lang uitleg gegeven. Maakt niet uit :puh:

Vond het leuk om het uit te leggen dus laat het lekker staan :puh:

Al is het wel een dikke fail dat ik dacht dat hij het over een echte auto vroeg :puh:

Weer wat geleerd toch :)

Yup. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...