JustDoIt. Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Hoi, Ik gebruik Opera Next als standaardbrowser. Het is een hele fijne browser alleen is het de laatste week zo dat Google een andere layout op deze browser heeft gezet. Als ik naar Internet Explorer ga krijg ik de 'kale' Google-versie en als ik naar Opera ga krijg ik de 'geavanceerde' Google-versie. Hoe kan ik dit oplossen zodat ik weer de 'kale' versie krijg? Hier foto van hoe het eruit ziet op Opera: (Geavanceerde versie) En hier op Internet Explorer: (Kale versie) Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 1 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Nope werkt niet Ik krijg nu gewoon rechts ipv google+ nu inloggen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 (bewerkt) Vreemd, ik ken beiden interfaces maar is me eigenlijk nooit opgevallen. Op mijn iPad krijg ik die van foto 1, op W8 Desktop mode chrome krijg ik foto 1, en in Metro mode IE krijg ik weer foto 2. Kun je dit wel zelf wijzigen? Bewerkt: 1 mei 2014 door Davedavy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.