ERRWINS Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Heli is een stuk sneller, gewoon de ophaalservice gebruiken en vervolgens de piloot omleggen. Dit wil ik wel een keer met je testen. Auto VS Heli Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 voeg maar me toee gamefreak046 wel ff bericht dat je van gtagamea bent haha Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Heli is een stuk sneller, gewoon de ophaalservice gebruiken en vervolgens de piloot omleggen. Dit wil ik wel een keer met je testen. Auto VS Heli Haha, heb het net even geklokt. 30 seconden sneller Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Heli is een stuk sneller, gewoon de ophaalservice gebruiken en vervolgens de piloot omleggen. Dit wil ik wel een keer met je testen. Auto VS Heli Haha, heb het net even geklokt. 30 seconden sneller Auto of de Heli? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Heli. Ik klok het straks nog een keer. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 (bewerkt) Ik wil ook graatg meedoen! PSN jesperd1 Bewerkt: 3 mei 2014 door SheldonCooper Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Bah, bah, bah .... 1 max. 2x RR op 'n dag is leuk, maar de hele dag door , ik snap echt niet dat jullie dat kunnen. Reageren
Niked Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Bah, bah, bah .... 1 max. 2x RR op 'n dag is leuk, maar de hele dag door , ik snap echt niet dat jullie dat kunnen. het gaat over het geld niet derest is 2-3 uurtjes RR gespeeld hallo 300.000$ Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Bah, bah, bah .... 1 max. 2x RR op 'n dag is leuk, maar de hele dag door , ik snap echt niet dat jullie dat kunnen. het gaat over het geld niet derest is 2-3 uurtjes RR gespeeld hallo 300.000$ Klopt, maar sommige mensen hebben gewoon geen zin om de hele dag hetzelfde te doen, wat ik me goed kan voorstellen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 In 2-3 uurtjes heb je echt wel meer dan 300.000 (Tenminste deze 2 dagen) Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Bah, bah, bah .... 1 max. 2x RR op 'n dag is leuk, maar de hele dag door , ik snap echt niet dat jullie dat kunnen. het gaat over het geld niet derest is 2-3 uurtjes RR gespeeld hallo 300.000$ Ik speel anders voor m'n plezier, dat geld is bijzaak. Dat verdien je ook met andere missies, races etc. alleen duurt 't dan wat langer. Vind ik persoonlijk geen probleem, want dat houd GTA voor mij juist leuk. De hele tijd hetzelfde doen, al is het maar 'n uurtje, is imo bloedsaai. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Ik heb vanmiddag ong 2 uur achter elkaar aan RR gedaan terwijl ik met een vriend het plan van aanpak van onze pws heb geschreven. Dan is het niet zo saai Utreg Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 Ik heb vanmiddag ong 2 uur achter elkaar aan RR gedaan terwijl ik met een vriend het plan van aanpak van onze pws heb geschreven. Dan is het niet zo saai Utreg Haha ik heb met jou gistermiddag nog gespeeld ja Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 Ja dat was toen ja. Lekker cashen! Reageren
Luukvdv Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 ik doe best vaak rooftop rumble (heel vaak) ik heet luukvdv1999 voeg maar toe als je wilt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.