Venzio Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Geplaatst: 10 november 2014 Aanrader of niet? , heb hem sinds vrijdag en heb bijna non-stop gespeeld, wat een toffe game! Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 Kheb em bij mn neefje gespeeld. Ik moet zeggen dat ik et een van de betere vind. Maar ik ben zelf al een hele tijd geen cod fan meer. Mss volgend jaar weer Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 november 2014 Rapport Geplaatst: 15 november 2014 Heb hem vandaag in België gekocht, ben lvl 11 nu, en mijn mening is: I r8 it 8/8 m8! Nee maar serieus, dit is 1 van de betere CoD's, iets wat we sinds deel 4 al niet meer hebben gezien! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 november 2014 Rapport Geplaatst: 15 november 2014 Nee maar serieus, dit is 1 van de betere CoD's, iets wat we sinds deel 4 al niet meer hebben gezien! Echt? Ik geef je MW2 en Black Ops 1. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 november 2014 Rapport Geplaatst: 15 november 2014 (bewerkt) Nee maar serieus, dit is 1 van de betere CoD's, iets wat we sinds deel 4 al niet meer hebben gezien! Echt? Ik geef je MW2 en Black Ops 1. MW2: Mwah, ik vind COD4 beter. Black Ops 1: Ja oke, die is ook goed! Groot nadeel daarin was wel weer de slechte hit detection Bewerkt: 15 november 2014 door Ezra24rct3 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 16 november 2014 Rapport Geplaatst: 16 november 2014 Ik speel momenteel geen Call of Duty Advanced Warfare meer, de multiplayer is gewoon te lastig voor mij En ik heb de Campaign al uitgespeeld, dus daar ben ik voorlopig klaar mee. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 november 2014 Rapport Geplaatst: 16 november 2014 Oefening baart kunst Reageren
Votair Geplaatst: 16 november 2014 Rapport Geplaatst: 16 november 2014 Oefening baart kunst Inderdaad. Vroeger ging ik altijd negatief online. Na wat oefenen en video's van Yarasky te hebben bekeken, was ik al een stuk beter. Nu ga ik bijna nooit negatief meer en haal ik altijd een lekkere eindscore. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 (bewerkt) Ik heb dit spel sinds een week weer in mijn PlayStation 4 zitten nadat hij maanden in de kast heeft gelegen. Multiplayer zuigt overigens nog steeds IMO. Bepaalde Killstreaks en Weapons nog steeds overpowered. Verder irriteer ik mij aan alle mensen die in een hoek gaan campen om een hoge Killstreak te halen of alleen voor de kills gaan in Domination i.p.v. de vlaggen. Ook wordt ik vaak ingedeeld in een game die al begonnen is en heel vaak join ik dan het team dat (ver) achter staat. Ik ben zelf een echte teamspeler en wil het liefst elk potje winnen, maar wordt (bijna) altijd ingedeeld bij n00bs. Een grote Party kan niet echt gespeeld worden, want speel de game altijd maar met 1 maat van mij. Enige probleem dat ik heb sinds Call of Duty 4: Modern Warfare is dat ik helemaal door het lint kan gaan als mijn score aan het einde van een potje zwaar Negatief is. Zelfs tijdens het potje gebeurd dit en schreeuw/vloek dan altijd door de Headset. Het is zelfs zo erg geweest dat ik berichtjes stuurde naar mensen met bepaalde woorden erin verwerkt. Momenteel Prestige #2 Lvl. 38 Bewerkt: 14 januari 2015 door Noretz Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 Ga reverse boosten. Dat betekent dat je alleen maar dood gaat, in een Domination potje heb ik iemand gezien die al 258 deaths had en 0 kills. Het resultaat is dat je eigenlijk misbruik maakt van het Skilled Match Systeem en als je dus van een 2.0 k/D naar een 0.50 k/d gaat, kom je tegen mensen die ook z'n k/D hebben. Dan kan je met gemak een nuclear of een DNA bomb halen. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 Ga reverse boosten. Dat betekent dat je alleen maar dood gaat, in een Domination potje heb ik iemand gezien die al 258 deaths had en 0 kills. Het resultaat is dat je eigenlijk misbruik maakt van het Skilled Match Systeem en als je dus van een 2.0 k/D naar een 0.50 k/d gaat, kom je tegen mensen die ook z'n k/D hebben. Dan kan je met gemak een nuclear of een DNA bomb halen. gister had ik dus iemand die dat deed in Domination. hij ging 0-23 en verliet vervolgens het potje. Mijn K/D: 1.17 Mijn W/L: 0.40 Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 hmm ik heb heb hem nu al een poosje niet meer gepeeld. Ben ergens in de 2de prestige... Eerst ga ik nu GTA5 ff afmaken wat trophys betreft. Verder moet ik zeggen dat de beste COD (MP) in mijn ogen toch echt op MW2 blijft staan. Ik vind het exo-gebeuren een leuke toevoeging en vermaak me er prima mee, alhoewel het soms ook wel frustrerend kan zijn omdat ze nu ook van boven en onderaf kunnen komen. Het enige wat ik een nadeel vind is de verbinding (hoe dat nu zit weet ik niet, heb dus al ff niet gespeeld, en inmiddels glasvezel) Ik had altijd Strict verbinding (of NAT type3). Altijd een redelijke score, meestal positief. (natuurlijk niet in het begin, want de maps e.d. waren mij nog niet bekend) Later heb ik de PS4 in de DMZ van de modem gezet en Open verbinding gekregen (NAT type: 1). Echter nadat ik dit gedaan had verloor ik werkelijk alles!!! (ben toen ook gestopt met COD:AW) Hoe mijn gevechten nu verlopen weet ik dus niet, aangezien ik nog niet heb gespeeld sinds ik glasvezel heb. Misschien is het zelfs slechter geworden.... Reverse boosting daarentegen zal ik nooit doen. Ik doe wat ik kan, verlies ik een keer wat potjes vind ik dat prima. Heb ik een keer een super score (wat met skill-based matchmaking niet zo snel gebeuren zal) is het des te leuker. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Ik ben echt heel slecht in CoD, maar is het heel moeilijk te leren? Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 pff ik speel vanaf mw2 en heb er enkele overgeslagen (BO1&ghosts heb ik niet gespeeld). En ik ben zeer zeker niet super goed. Maar direct slecht zou ik mezelf ook niet noemen. Ik zit meestal ergens rond halverwege het scorebord, maar ook onder en/of bovenaan. het spel 'leren' vind ik een groot woord, als je weet hoe je bewegen kan, en richten en schieten, heb je de basis al gehad . Om echt goed te zijn, dan moet je volgens mij errgg vaak spelen. Maar dit is voor mij niet haalbaar, dus zal nooit bij de top gaan horen ben ik bang voor. Maargoed, ik speel voor mijn plezier, helaas brengt s.b.m.m. (en verbindingen (lag-compensatie) die daarmee gepaard gaan) daar een beetje roet bij in het eten. Daarbij liggen mijn interesses wel bij dit soort spellen, dus vind ik it al gauw leuker om te spelen als bijvoorbeeld 1 of andere zombie-game (snap ook niet waarom dat tegenwoordig ook bij COD-games zit), en zal het misschien ook wat makkelijker gaan. Als je met COD begint, dan kan het wel erg lang duren voordat je uiteindelijk een keer een positieve k/d ratio score hebt behaald. Dit heeft mij echter nooit tegen gehouden om verder te spelen, zolang een potje niet te gek word tenminste. (als ik 30keer gekilled word en ik krijg geen enkele kill, dan stop ik dat potje dan ook, ben geen opgever, maar ben ook geen slachtvee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.