tjarda1999 Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 In deze video zie je welke apartements er komen en waar Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 (bewerkt) Er staat 'possible' dus het is nog niet zeker. De titel van deze video zal weer om de likes en de views op te krikken terwijl waarschijnlijk er niks van waar blijkt te zijn. Bewerkt: 2 mei 2014 door TheDutchWesley Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Hij laat alleen maar zien welke plekken 'mogelijk' zijn voor een nieuwe appartement. Dit zegt helaas nog niets Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Inderdaad, de maker van de video doet niets waaruit blijk dat ie enkel likes wil halen (buiten het beloven van een nieuwe video na 500 likes). Ik vind de video best leuk en er is over nagedacht. Deze locaties zouden inderdaad nieuwe appartementen kunnen zijn. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 (bewerkt) Het zijn inderdaad alleen maar mogelijkheden maar wel mooi om te zien dat sommige mensen gewoon de stad door gaan om zulke plekken te zoeken. Bewerkt: 2 mei 2014 door GrandTheftHaye Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 2 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Het zijn inderdaad alleen maar mogelijkheden maar wel mooi om te zien dat sommige mensen gewoon de stad door gaan om zulke plekken te zoeken. dat vind ik nou ook Reageren
Nitivity Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Het is idd gissen. Hoewel t wel logisch klinkt als je zo de entree ziet me garages enz. Time will tell Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Twee van die gebouwen zijn kantoorpanden. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Ik hoop dat er appertement in de buurt van et strand komt. Afgezien van die aan del pierro Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 het zal wel een andere makelaar zijn die open gezet word, alles wat tot nu toe beschikbaar is is van dynasty8 maar er staan nog veel bordjes overal van andere makelaars... Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 3 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 het zal wel een andere makelaar zijn die open gezet word, alles wat tot nu toe beschikbaar is is van dynasty8 maar er staan nog veel bordjes overal van andere makelaars... ik wil huizen kopen niet flatjes... Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 het zal wel een andere makelaar zijn die open gezet word, alles wat tot nu toe beschikbaar is is van dynasty8 maar er staan nog veel bordjes overal van andere makelaars... ik wil huizen kopen niet flatjes... Er is al een website van en andere makelaar, die verkoopt alleen villa's. In de sp is er een missie waarbij je alle for sale borden van die makelaar moet slopen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 het zal wel een andere makelaar zijn die open gezet word, alles wat tot nu toe beschikbaar is is van dynasty8 maar er staan nog veel bordjes overal van andere makelaars... ik wil huizen kopen niet flatjes... Er is al een website van en andere makelaar, die verkoopt alleen villa's. In de sp is er een missie waarbij je alle for sale borden van die makelaar moet slopen. Klopt maar GTA Online speelt zich voor het verhaallijn af dus het is een mogelijkheid Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 Maakt in principe niet uit. Welke makelaar zou stoppen met zijn onderneming omdat iemand 20 houten for sale bordjes sloopt? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 Zulke filmpjes interesseren mij nooit zo. Ik doe niet mee aan al die speculaties, en ik zie wel waar die appartementen komen te staan en hoe ze eruit gaan zien etc. We zullen het vanzelf zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.