Jump to content

Nieuwe Apartmens


tjarda1999

Recommended Posts

Er staat 'possible' dus het is nog niet zeker. De titel van deze video zal weer om de likes en de views op te krikken terwijl waarschijnlijk er niks van waar blijkt te zijn.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, de maker van de video doet niets waaruit blijk dat ie enkel likes wil halen (buiten het beloven van een nieuwe video na 500 likes). Ik vind de video best leuk en er is over nagedacht. Deze locaties zouden inderdaad nieuwe appartementen kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn inderdaad alleen maar mogelijkheden maar wel mooi om te zien dat sommige mensen gewoon de stad door gaan om zulke plekken te zoeken.

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn inderdaad alleen maar mogelijkheden maar wel mooi om te zien dat sommige mensen gewoon de stad door gaan om zulke plekken te zoeken.

dat vind ik nou ook :)
Link to comment
Delen op andere websites

het zal wel een andere makelaar zijn die open gezet word, alles wat tot nu toe beschikbaar is is van dynasty8

maar er staan nog veel bordjes overal van andere makelaars...

Link to comment
Delen op andere websites

het zal wel een andere makelaar zijn die open gezet word, alles wat tot nu toe beschikbaar is is van dynasty8

maar er staan nog veel bordjes overal van andere makelaars...

ik wil huizen kopen niet flatjes...
Link to comment
Delen op andere websites

het zal wel een andere makelaar zijn die open gezet word, alles wat tot nu toe beschikbaar is is van dynasty8

maar er staan nog veel bordjes overal van andere makelaars...

ik wil huizen kopen niet flatjes...

Er is al een website van en andere makelaar, die verkoopt alleen villa's. In de sp is er een missie waarbij je alle for sale borden van die makelaar moet slopen.

Link to comment
Delen op andere websites

het zal wel een andere makelaar zijn die open gezet word, alles wat tot nu toe beschikbaar is is van dynasty8

maar er staan nog veel bordjes overal van andere makelaars...

ik wil huizen kopen niet flatjes...

Er is al een website van en andere makelaar, die verkoopt alleen villa's. In de sp is er een missie waarbij je alle for sale borden van die makelaar moet slopen.

Klopt maar GTA Online speelt zich voor het verhaallijn af dus het is een mogelijkheid :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zulke filmpjes interesseren mij nooit zo. Ik doe niet mee aan al die speculaties, en ik zie wel waar die appartementen komen te staan en hoe ze eruit gaan zien etc. We zullen het vanzelf zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...