niko.bellic Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Hallo Leden, Het viel me vandaag op dat ik ontzettend in werdt gemaakt door een vriend van me in een zelf gemaakte gamemode waarbij je elkaar aanvalt met melee-wapens. Als ik m'n vriend aanval (hij is level 140) slaat hij me in 1 a 2 slagen dood terwijl ik (level 50) 5 a 6 klappen nodig heb. Ik verlies altijd. Heeft iemand tips hoe ik beter kan worden in het vechten met melee-wapens? Of licht het aan het verschil tussen levels? Alvast bedankt Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Het zou met je "strength level" te maken kunnen hebben... Denk ik... Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Het ligt aan je strenght. Waarschijnlijk is die van jou vriend helemaal vol en van jou nog niet. Als je strenght helemaal vol is sla je harder en ga je minder snel dood. Reageren
niko.bellic Geplaatst: 2 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Dat verklaard al een hoop! Dankjewel voor de snelle reactie! Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Weet iemand ook een goeie manier om je strength te trainen? non-stop mensen neerslaan duurt lang en er kom t steeds politie. Reageren
Richard1887 Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Weet iemand ook een goeie manier om je strength te trainen? non-stop mensen neerslaan duurt lang en er kom t steeds politie. Heel veel potjes golfen en na ongeveer 2 uur is je balk vol. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Tsja, beetje jammer dit. Nog nooit een golfer met hele dikke spieren gezien Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Weet iemand ook een goeie manier om je strength te trainen? non-stop mensen neerslaan duurt lang en er kom t steeds politie. Ga naar de docks en zorg ervoor dat je in een laadbak van een vrachtwagen komt te zitten. Sla daar dan tegen aan totdat het vol is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.