Jump to content

Game freeze

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik speelde net Gta Online en me beeld liep opeens vast. Ik kon niets meer doen. Dus moest me ps3 wel uitzetten. Hebben meer mensen dit probleem?

Geplaatst:

Ik had het net weer...

ik heb het soms ook dat die freeze dan ben je aan het vliegen en ondertussen report je iemand ofzo

en dan liep die vast

nu ook weer bij mij

Geplaatst:

Zelden gelukkig. Alleen met meetings heb ik wel eens dat ie hangt :(

je bedoelt in de auto ect dan licht het aan de hoster van de meeting
Geplaatst:

Nee, na dat we een missie hebben gedaan en dat we moeten stemmen. Daar blijft ie nog wel eens hangen maar verder niet ;)

Geplaatst:

Heb het ook al een keer of 10 meegemaakt op enkele maanden tijd, echt wel lastig en de vele updates hebben dit nog niet verholpen jammer genoeg...

Geplaatst:

Hallo,

Ik speelde net Gta Online en me beeld liep opeens vast. Ik kon niets meer doen. Dus moest me ps3 wel uitzetten. Hebben meer mensen dit probleem?

Een vriend van mij had ook dit probleem. Hij heeft toen zijn playstation op de carport gegooid vanuit het raam. Toen we dat hadden geprobeerd kwamen we er achter dat dat ook niets hielp, meestal zijn deze dingetjes bij de volgende patch weg. Miss ff wachten dan?

Geplaatst:

Ik speel voornamelijk met Theivaneh (voor sommige misschien wel bekend) van youtube. Wij hebben het ook ENORM vaak.

Vooral volle private sessions + jobs...gaat altijd wel wat mis onderhand. Echt hopeloos.

Beter dat rockstars dat eerst fixed, ipv die wilde duckhunt op glitches. Ze hebben kweetniet hoeveel miljoenen opgehaald met die game....en dan (persoonlijk) een slechte game geleverd.

Het spel had zoveel meer kunnen bieden, dan wat we nu hebben.

zonde dit...

Geplaatst:

Hallo,

Een vriend van mij had ook dit probleem. Hij heeft toen zijn playstation op de carport gegooid vanuit het raam. Toen we dat hadden geprobeerd kwamen we er achter dat dat ook niets hielp, meestal zijn deze dingetjes bij de volgende patch weg. Miss ff wachten dan?

Lol, misschien moet je hem naast de carport gooien?

Geplaatst:

Had er de laatste maanden niet zo heel veel last meer van, maar vandaag had ik er ook weer eentje... tijdens het launchen van 'n race die we gingen doen liep mn ps3 vast, en dus ook maar gelijk uitgezet...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...