xCrazyShotgun Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 (bewerkt) Na mijn mislukte meeting, had ik besloten om niet meer meetingen te doen. Tot vandaag, toen heb ik besloten om voor de laatste keer een meeting te gaan doen met mij als meeting host. Deze keer zullen we niet ergens afspreken en gaan rondrijden als een stelletje gekken, maar gaan we een kampioenschap doen. Deze kampioenschap bestaat uit 8 Rockstar Games races met 16 man, dus geen eigengemaakte races, maar die van Rockstar Games en geen eigen wagens van je garage, dus iedereen blijft gelijk. Na deze 8 races, kijken wie de meeste punten heeft en zich kan roepen tot 1 van de beste racers van het Forum. Dus doe mee en doe je best om te winnen. Graag je PSN erbij en of je een headset heb. Datum: 10/05/14 (Volgende week Zaterdag) Tijd: 20.00 Soort Meeting: Kampioenschap Races Mensen die meedoen: [table=header]GTAForum naam:|PSN|Headset: xCrazyShotgun|xCrazyShotgun|Ja KaiSkillzz|Alaska1001|Ja Danger_dog_guy_7|Danger_Dog_Guy_7|Ja LionOfHolland|LionOfHolland|Ja Vandijk0348|Vandijk0348|Ja sabientje1995|sabientje1995|Ja ERRWINS|ERRWINS|Ja ImagineerBram|ImagineerBram|Ja FcUtreg4Life|FcUtreg4Life|Ja SheldonCooper|jesperd1|Nee TheDutchWesley|TheDutchWesley|Ja Stanhofstra1811|Stanhofstra1811|Ja gunman|gunmandevon|Nee Rickbrinkman|Rickbr1993|Ja Tjarda1999|Tjarda1999|Nee Yoerii|Zipzzhoofd12|Ja[/table] Bewerkt: 14 mei 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 (bewerkt) Ik doe mee. Hartstikke leuk idee, ennuh jammer dat dit je laatste keer is Shotgun. psn:alaska1001 Heb een headset. Bewerkt: 2 mei 2014 door KaiSkillzz Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Ik doe denk ook wel mee. Hs: ja Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 2 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Ik doe denk ook wel mee. Hs: ja PSN? Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Ik doe mee, ik heb een headset en m'n PSN is gewoon LionOfHolland. Btw welke race classes ga je doen? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Ik doe denk ook wel mee. Hs: ja PSN? Danger_dog_guy_7 Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 2 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Ik doe mee, ik heb een headset en m'n PSN is gewoon LionOfHolland. Btw welke race classes ga je doen? 8 verschillende race classes ga ik doen. - Super - Sport - Sport Classics - Sedans - Muscle - Coupes - Off-Road En Motorcycles. Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Zolang het maar geen beuk partij (elkaar dus expres van de weg drukken oid.) gaat worden tijdens de races om doe ik mee. Vandijk0348, HS ja Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Leuk idee! Ik ben van de partij. Psn: sabientje1995 headset: Ja Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Ik doe mee onder voorbehoud, als dat goed is Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 I'm in (onder voorbehoud, examentijden zijn onzekere tijden, u know?) PSN: ImagineerBram Headset: Ja Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 3 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Ik doe mee onder voorbehoud, als dat goed is Headset? PSN? Trouwens jullie staan er allemaal bij, leuk dat jullie meedoen! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Ik doe mee onder voorbehoud, als dat goed is Headset? PSN? Trouwens jullie staan er allemaal bij, leuk dat jullie meedoen! Als je even naar mijn signature kijkt, weet je genoeg En het is, denk ik, algemeen bekend dat ik een headset heb Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Zolang het maar geen beuk partij (elkaar dus expres van de weg drukken oid.) gaat worden tijdens de races om doe ik mee. +1 Ga ik volgende week vrijdag ipv zaterdag wel naar de kroeg. FcUtreg4Life Headset aanwezig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.