RedNeck Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 ik was vandaag in een 24-7 winkel en toen zag ik in de schappen een bakje met de tekst cherry poppers icecream. en toen d8 ik aan gta vice city bij de zoekmachine kon ik niks vinden dus als dit al ondenkt is sorry daar voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) ik was vandaag in een 24-7 winkel en toen zag ik in de schappen een bakje met de tekst cherry poppers icecream.en toen d8 ik aan gta vice city bij de zoekmachine kon ik niks vinden dus als dit al ondenkt is sorry daar voor was al bekend zal dalijk link editten waar het in staat Edit: link naar topic hier staat het in een berichtje van Ice Cold Killa Bewerkt: 20 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Je moet dit trouwens in het easteregg forum posten Easteregg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.