KoningJesper Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Nu het 2xrp/money is wil ik heel graag veel geld verdienen door rooftop rumble te spelen! Kan iemand vandaag het een tijdje hosten voor me? Maakt niet uit hoelamg PSN: jesperd1 Ook zou ik graag een stap voor stap beschrijving hebben voor coveted zonder heavy sniper Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Er was al een topic over dit onderwerp. Die kun je hier vinden Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Nu het 2xrp/money is wil ik heel graag veel geld verdienen door rooftop rumble te spelen! Kan iemand vandaag het een tijdje hosten voor me? Maakt niet uit hoelamg Nee, want meer maals achter elkaar RR spelen is saai. Ook zou ik graag een stap voor stap beschrijving hebben voor coveted zonder heavy sniper 1) Selecteer je gewone sniper rifle* 2) Schiet iedereen dood 3) Pak de cargobob 4) Haak de blauwe container eraan 5) Vlieg naar je eindbestemming 6) Drop de blauwe container *indien je die ook niet hebt, selecteer je 'n willekeurig ander vuurwapen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.