Jump to content

Ugh weapon limit adjuster is gewoon onmogelijk....


KRAKELINGCATcarnage

Recommended Posts

Ik probeer weapon limit adjuster al voor een paar maanden te laten werken maar zonder resultaat. Ik blijf maar telkens weer mijn sla wapen vervangen met mijn nieuwe geweer. wat doe ik nou fout????? ik snap er gewoon helemaal niks meer van :(

Bewerkt: door KRAKELINGCATcarnage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet voorop stellen dat ik zelf nooit met de weapon adjuster heb gewerkt (maar heb er wel regelmatig wat over gelezen) en dat ik je de vorige keer ook al heb proberen te helpen - maar ik zal dat nogmaals doen om te kijken of we er nu wel uit komen. ;)

We moeten elke stap die jij hebt afgelegd gaan proberen te reconstrueren, zodat ik (en liefst ook nog andere modders hier op het forum) kunnen kijken of je ergens een stapje overslaat of iets dergelijks.

Je moet echt meer informatie geven, anders kunnen wij je echt niet helpen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik jullie geen informatie gaf ik was een beetje gestrest maar ik heb het opnieuw geprobeerd en natuurlijk het crasht weer als ik nieuwe missie wil maken. Ik had dus eerst een model gedownload van een M16A4 en bij de weapon limit adjuster zitten ook preset wapen dingen bij die je dan kan toevoegen, dat had ik dus gedaan en toen had ik de M16A4 model geimpoteerd via Ultimate Editor, en toen starte ik de game,deed maak nieuwe missie, en toen zag ik het laad balk niet eens en toen crashde ie :(

(Ik had de M16A4 model precies het zelfde naam gegeven als de preset wapen want het bleek dat de laatste keer mijn eigen wapen wel de model had die ik wou)

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, je hebt me verward. Wat bedoel je met het maken van een missie? Gebruik je deze wapens bij DYOM? Want vermoedelijk kan je geen enkele modificatie die namen van voertuigen/wapens/enz met DYOM doen. Of bedoelde je "gewoon" een new game starten?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, je hebt me verward. Wat bedoel je met het maken van een missie? Gebruik je deze wapens bij DYOM? Want vermoedelijk kan je geen enkele modificatie die namen van voertuigen/wapens/enz met DYOM doen. Of bedoelde je "gewoon" een new game starten?

Sorry als ik onduidelijk ben, want ik ging dyom gebruiken met mijn eigengemaakte wapens maar inderdaad crashte het, maar er is mij iets bijzonders opgevallen, wanneer ik de preset wapens importeer crasht mijn gta sa, maar toen ik mijn wapen zelf van start had gemaakt kon ik het gewoon in dyom gebruiken alleen toen had ie wel de sla wapen vervangen

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer dan eens gewoon "new game" te starten, gaat het dan wel goed? Dus gewoon een savegame openen (als je de main.scm niet hebt vervangen dan) of een new game starten? Dan weten we of het verkeerd gaat ivm een conflict met DYOM of dat het gewoon fout gaat met installeren. Dat eerste is niet veel aan te doen, dat tweede wel :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm ik starte een nieuw en natuurlijk crasht ie weer. Het is namelijk dat de weapon limit adjuster 2 soorten versies heeft: de eerste is dat je het helemaal zelf moet doen (Helaas is dat echt veel te lastig voor mij) en de 2de is: modified, waar je als het ware al een soort van extra wapens in spel hebt en dan hoef je alleen maar weapon.dat en default.ide over te schrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...