Jump to content

god mode?


bossofzeeland

Recommended Posts

Hallo mensen van het forum

Ik was zojuist aan het free roamen met vrienden.

En na en tijdje gingen we voor de grap melee fighten.

Maar ik kon onmogelijk dood. We hebben alles geprobeerd. Iemand een idee hoe dit heeft kunnen gebeuren?

Ik heb naar mijn weten niet veel anders als anders gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is dat een glitch waarbij je character niet goed uit de Passive Mode gaat. Je kan je wapens gewoon gebruiken maar je loopt geen schade op als andere op je schieten of slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je door in de auto op iemand te schieten uit de Passive Mode gaat, kan er een glitch ontstaan waardoor je er half in blijft hangen en eigenlijk onoverwinnelijk wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je door in de auto op iemand te schieten uit de Passive Mode gaat, kan er een glitch ontstaan waardoor je er half in blijft hangen en eigenlijk onoverwinnelijk wordt.

En dat is dus 'n glitch die hier NIET besproken mag worden omdat dat 'n oneerlijk voordeel geeft. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je door in de auto op iemand te schieten uit de Passive Mode gaat, kan er een glitch ontstaan waardoor je er half in blijft hangen en eigenlijk onoverwinnelijk wordt.

En dat is dus 'n glitch die hier NIET besproken mag worden omdat dat 'n oneerlijk voordeel geeft. :puh:

:$ Oeps

Heb ik gelukkig niet uitgelegd hoe het daadwerkelijk werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel een beetje stom dat we het niet over zulke glitches mogen hebben. Als we deze glitches allemaal stilhouden (theoretisch gezien), zou Rockstar dus nooit te weten komen dat deze bestaan, en zouden de oneerlijke praktijken dus aan de gang kunnen blijven gaan?

Natuurlijk, langs de andere kant begrijp ik het wel dat het niet mag, want als elke bezoeker van het forum zou gaan beginnen glitchen naar god mode, dan zou GTA: Online een grote puinhoop worden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...