KoningJesper Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 Wat is de beste race om RP en money mee te verdienen? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 Vroeger, toen GTA Online net uit was, kon je racen met Down the drain en Criminal Records om lekker snel geld te verdienen en RP te vergaren. Maar dat is helaas niet meer zo. Tegenwoordig zijn de races veel al gelijk aan inkomen en kun je dus met races niet snel geld en RP verdienen. Daarvoor kun je nu beter missies doen om snel geld te verdienen. Wat is je level, dan kan ik hier en daar wat adviseren Reageren
KoningJesper Geplaatst: 4 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 Bedankt! 45! Maar coveted vind ik echt heel erg lastig Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 Intresse om rooftop rumble te doen? Psn is bossofzeeland. En ik heb eigk zon beethe altijd down the drain gedaan om lvl 75 te worden. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 Coveted is inderdaad een optie om te doen. Het verdiend lekker en het kan makkelijk zijn als je het op een speciale manier doet. Daarvoor heb ik een video voor je opgezocht Overige missies die voor jou wellicht interessant zijn: The Los Santos Connection Mixed up with Coke Rooftop Rumble met een vriend zou ook een goed idee zijn om snel geld en RP te krijgen. Er zijn ook meer dan genoeg mensen op het forum die je daarmee willen en kunnen helpen Reageren
KoningJesper Geplaatst: 5 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 Thanks met die manier lukt het perfect!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.