Jump to content

Advies

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb advies nodig,

ik heb dat huis van 400k maar ik denk dat ik in mijn vordeel ben al koop ik er een van 200k.

om geld te besparen voor de volgende DLC wat moet ik doen?

Geplaatst:

Ik snap het niet zo goed, maar volgens mij wil je weten of je als de highlife update uitkomt een 200k huis of een 400k huis moet kopen? Ik zou 200k doen. Die heb ik nu ook en die ziet er van binnen precies hetzelfde uit en hij heeft ook 10 plaatsen in de garage. Het is er zelfs rustiger dan bij het 400k huis.

Als het ook mogelijk is om alleen een garage te kopen voor 10 auto's met een mechanic erin dan doe ik dat, ik heb toch niks aan zo'n huis.

Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad. De huidige dure appartementen zijn allemaal hetzelfde. Ik heb vooral gekeken naar de lokatie ten opzichte van ammu-nation, Los Santos Customs en Mors mutual insurance.

Een complete lijst van appartementen staat op Wikigta: http://nl.wikigta.org/wiki/Safe_houses_(GTA_Online)

De pagina waar je naar refereert is leeg :puh:

Persoonlijk kan je de safehouse in Downtown aanraden. Mijn appartement is er ook gevestigd. Mooi uitzicht, Mors Mutal om de hoek en praktisch een helipad in de tuin. Wat wil je nog meer?

Naam:

Alta St Apt 57

Pillbox Hill

Prijs:

$223.000

Type garage:

10

GTAOnline_Alta_St_Towers.jpg

Bewerkt: door ERRWINS

Ik denk dat Joriz deze bedoelt: http://nl.wikigta.or...ses_(GTA_Online)

Huh, als je erop klikt kom je ergens anders dan bedoelt.. :/ Maar als je op 'Naar deze term zoeken' klikt, dan zie je uiteindelijk wel dat er GTA Online Safehouses staat (of iets in die richting) klik daarop en voila, dan zie je als het goed is de safehouses (tot nu toe) van GTA Online.

Bewerkt: door Hano_2000
Geplaatst:

Het is deze dus, voor de niet zo klikgrage mensen: http://nl.wikigta.or...es_(GTA_Online)

Als m'n eerste huis heb ik gewoon een goed bereikbare plek gekozen, zodat je er nooit ver vanaf bent. Kostte ook niet veel.

Uiteindelijk blijft elk huis er hetzelfde uitzien en maakt het niet zoveel uit.

Geplaatst:

Ik heb Del Perro hights, mooi rustig buurtje, cool flatgebouw en naast de ammunation. LSC is ook niet ver weg

Geplaatst:

Ja ik ga zometeen een 200k huis kopen denk

Waarom zou je dat doen als je al het appartement van $400.000,- hebt? De verkoop van dat appartement levert maar $200.000,- op, dus schiet je er eigenlijk niets mee op. Het enige dat veranderd is de locatie van je appartement en het daarbij behorende uitzicht. That's all! :?

Dit vraag ik overigens, omdat ik ervanuit ga dat jij, net als 99% vd GTA spelers, een geldwolf bent. Ben je dit niet, zoals ik, dan snap ik het prima. Ben zelf namelijk al tig keer verhuist, koop en verkoop continu gepimpte auto's, en heb zo miljoenen over de balk gesmeten. :)

Geplaatst:

Sorry dat ik het hier vraag maar wilde geen nieuw topic erover starten.

Als je een nieuw huis koopt, worden je voertuigen dan gewist of worden ze omgezet naar je nieuw huis?

Geplaatst:

Sorry dat ik het hier vraag maar wilde geen nieuw topic erover starten.

Als je een nieuw huis koopt, worden je voertuigen dan gewist of worden ze omgezet naar je nieuw huis?

omgezet ;)

Hangt er vanaf.

Stel:

Je hebt 'n huis met 10 car garage en gaat naar 'n ander huis met 10 car garage ... dan gaan ze mee.

Je hebt 'n huis met 2 0f 6 car garage en gaat naar 'n 6 of 10 car garage ... ook dan gaan ze mee.

Ga je echter van naar 'n huis met kleinere garage (10 -> 6 -> 2) dan raak je je laatst aangeschafte voertuigen kwijt.

Sommigen hier zullen beweren dat je ze weer terug krijgt zodra je weer groter gaat wonen, maar mijn ervaring daarin is dat dat niet het geval is.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Geplaatst:

Hangt er vanaf.

Stel:

Je hebt 'n huis met 10 car garage en gaat naar 'n ander huis met 10 car garage ... dan gaan ze mee.

Je hebt 'n huis met 2 0f 6 car garage en gaat naar 'n 6 of 10 car garage ... ook dan gaan ze mee.

Ga je echter van naar 'n huis met kleinere garage (10 -> 6 -> 2) dan raak je je laatst aangeschafte voertuigen kwijt.

Sommigen hier zullen beweren dat je ze weer terug krijgt zodra je weer groter gaat wonen, maar mijn ervaring daarin is dat dat niet het geval is.

Niet zo'n leuke ervaring lijkt me. Wil je erover praten?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...