Jump to content

[OV] Cluedo GTAForum edition - Reactie topic


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    72

  • Dexist

    27

  • Nyltje

    22

  • Niked

    21

Top Posters In This Topic

Ff een vraagje: Als Guardian (die voor mij is) een gerucht ontkracht en iemand anders moet een gerucht verspreiden, wie is er dan aan de beurt? Nu heeft Thedutchwesley geplaatst, maar ik zit nou te denken was ik nou of hij?

Link to comment
Delen op andere websites

Het vorige gerucht was van TekaLoca, die is ontkracht door Guardian1980. Het volgende gerucht is dus voor TheDutchWesley, waardoor Jazpehr mag beginnen met het tegendeel bewijzen :)

Als Guardian1980 het niet kon bewijzen, mocht jij het doen.

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Nee het vorige gerucht was toch van Skullz, die is ontkracht door Guardian. Tekaloca heeft een nieuw gerucht geplaatst. Wie is er nu aan de beurt?

deelnemers23efde.png

Hoe werkt dit spel eigenlijk?

Deelnemer 1 begint met gerucht(skullz) dan ga je met de klok mee zeggen of je wel of niet kan bewijzen. (zie plaatje)

Nyltje mag dus pas na guardian zeggen of hij het wel niet kan bewijzen.

Heeft iemand het tegendeel bewezen?

Dan komt het volgende gerucht, en dit mag worden gedaan door de speler rechts van de originele geruchten maker.(zie plaatje)

(Tekaloca komt dus na Skullz).

Wanneer mag jij(Nyltje) een tegen deel bewijzen/ of niet bewijzen? Als Guardian een gerucht gepost heeft OF als Guardian zegt "ik kan het niet bewijzen"(van iemand anders zijn gerucht

Wanneer mag jij een gerucht verspreiden? Als Guardian een gerucht heeft verspreid en het tegendeel daarvan is bewezen!

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Zou Big Boss zijn post kunnen verwijderen aangezien Dippie eerst nog aan de beurt is ;)

Dippie doet al een tijdje niet meer mee in Cluedo #2:

Treurig nieuws:

@Dippie heeft te weinig tijd om nog mee te spelen met Cluedo. Dit houdt in dat zijn kaarten openbaar worden gemaakt. Dit betekent dat jullie, als jullie een lijstje hebben, deze kunnen afstrepen als gezien. Dippie wordt uit de lijst gehaald en vanaf nu is @Big Boss na @Jaszpehr aan de beurt.

De kaarten:

- Doherty Garage

- Mes

- Vuist

- TheDutchWesley

Ik hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd over deze situatie. Bij deze wil ik melden dat Big Boss nu een gerucht mag verspreiden.

Groeten,

Erwin (Game host)

Bewerkt: door Jaszpehr
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...