Dexist Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Op zich vind ik het niet heel erg, ik was er vrij zeker van dat de moord op een bepaalde plek was begaan. Tot dat die kaart bekend werd gemaakt dat het daar dus niet was Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Kan er een gerucht worden verspreid in cluedo #2? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Ja, de beurt is aan TekaLoca Reageren
Nyltje Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Ff een vraagje: Als Guardian (die voor mij is) een gerucht ontkracht en iemand anders moet een gerucht verspreiden, wie is er dan aan de beurt? Nu heeft Thedutchwesley geplaatst, maar ik zit nou te denken was ik nou of hij? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 (bewerkt) Het vorige gerucht was van TekaLoca, die is ontkracht door Guardian1980. Het volgende gerucht is dus voor TheDutchWesley, waardoor Jazpehr mag beginnen met het tegendeel bewijzen Als Guardian1980 het niet kon bewijzen, mocht jij het doen. Bewerkt: 7 juli 2014 door ERRWINS Reageren
Nyltje Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Nee het vorige gerucht was toch van Skullz, die is ontkracht door Guardian. Tekaloca heeft een nieuw gerucht geplaatst. Wie is er nu aan de beurt? Reageren
Dexist Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 (bewerkt) Nee het vorige gerucht was toch van Skullz, die is ontkracht door Guardian. Tekaloca heeft een nieuw gerucht geplaatst. Wie is er nu aan de beurt? Hoe werkt dit spel eigenlijk? Deelnemer 1 begint met gerucht(skullz) dan ga je met de klok mee zeggen of je wel of niet kan bewijzen. (zie plaatje) Nyltje mag dus pas na guardian zeggen of hij het wel niet kan bewijzen. Heeft iemand het tegendeel bewezen? Dan komt het volgende gerucht, en dit mag worden gedaan door de speler rechts van de originele geruchten maker.(zie plaatje) (Tekaloca komt dus na Skullz). Wanneer mag jij(Nyltje) een tegen deel bewijzen/ of niet bewijzen? Als Guardian een gerucht gepost heeft OF als Guardian zegt "ik kan het niet bewijzen"(van iemand anders zijn gerucht Wanneer mag jij een gerucht verspreiden? Als Guardian een gerucht heeft verspreid en het tegendeel daarvan is bewezen! Bewerkt: 7 juli 2014 door Dexist Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Jaspehr is dus nu aan de beurt. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 (bewerkt) Zou Big Boss zijn post kunnen verwijderen aangezien Dippie eerst nog aan de beurt is Bewerkt: 7 juli 2014 door ERRWINS Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Zou Big Boss zijn post kunnen verwijderen aangezien Dippie eerst nog aan de beurt is zo fanatiek zeg, die Big Boss! Reageren
Jaszpehr Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 (bewerkt) Zou Big Boss zijn post kunnen verwijderen aangezien Dippie eerst nog aan de beurt is Dippie doet al een tijdje niet meer mee in Cluedo #2: Treurig nieuws: @Dippie heeft te weinig tijd om nog mee te spelen met Cluedo. Dit houdt in dat zijn kaarten openbaar worden gemaakt. Dit betekent dat jullie, als jullie een lijstje hebben, deze kunnen afstrepen als gezien. Dippie wordt uit de lijst gehaald en vanaf nu is @Big Boss na @Jaszpehr aan de beurt. De kaarten: - Doherty Garage - Mes - Vuist - TheDutchWesley Ik hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd over deze situatie. Bij deze wil ik melden dat Big Boss nu een gerucht mag verspreiden. Groeten, Erwin (Game host) Bewerkt: 7 juli 2014 door Jaszpehr Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 (bewerkt) Dikke faal Ben geloof ik een beetje in de war met beide Cluedo's :$ Vergeef me. Bewerkt: 7 juli 2014 door ERRWINS Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 Ik heb het bestand op mijn PC even geupdatet om verdere misverstanden te voorkomen. Let's play! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.