Jump to content

[OV] Cluedo GTAForum edition - Reactie topic


ERRWINS

Recommended Posts

Jeuj gewonnen :klap: Bedankt voor het leuke spel ERRWINS!

En Dutchy, Nog bedankt voor de zeer handige informatie van jouw laatste gerucht :7 Daardoor wist ik in een keer de Plek en het Moordwapen.

De Moordenaar had ik al wat langer in de smiezen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    72

  • Dexist

    27

  • Nyltje

    22

  • Niked

    21

Top Posters In This Topic

cluedologotzocf.png

De moord op @Joriz krijgt een derde deel

Morgen (22 juli) zal deel 3 van Cluedo van start gaan. Zoals jullie recentelijk hebben kunnen lezen, zijn de winnaars van deel 1 en deel 2 wederom van de partij.

Denk jij dat je de beste onderzoekers van het forum kunt verslaan? Ben jij actief en alert genoeg om alle hints te snappen? Twijfel dan niet en schrijf je morgen in!

38di7u.png

Onbekend

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was echt ongelooflijk. Ik wist het vorige ronde nagenoeg 100% zeker, wist het uiteraard ook al dat Crazy-Ghost de dader was, en maakte een "educated guess" op basis van hoe ik het allemaal bij hield voor de andere twee. Heb ik de ongelooflijke pech dat Dexist daardoor van 2 nagenoeg zeker wist dat het ze het waren en de derde (de dader) al redelijk algemeen bekend was. Ik had gewoon CG moeten gokken, maar wilde daar niet de nadruk op leggen, vandaar dat ik een andere dader gokte. Ik wilde dan zegmaar in twee keer de andere twee testen - had ik even pech dat degene voor mij nu net de dader had die ik toen gokte, waardoor Dexist wist dat alleen ik die eerste twee nog maar kon hebben... Had zelf geen dader, waardoor ik die niet kon gokken - dit was ook gelijk de eerste keer dat ik geen kaartje erbij had zitten die ik zelf had. Kortom; allemaal heel veel pech. Maar ik ben trots op hoe ik het spel gespeeld heb, want ik had de volgende ronde zelf deze gok gemaakt en zonder mijn "educated guess" was Dexist waarschijnlijk ook niet zo snel achter het antwoord gekomen. Gefeliciteerd, Dexist. Goed en scherp gespeeld. :)

Link to comment
Delen op andere websites

-

Klopt :) Ik zat met mijn vorige gerucht nog op een hele andere Plek/Wapen. Was ik even blij dat ik de dader kaart met mijzelf er op had. Het was voor mij nog even spannend hoe jij(dutchy) zou reageren op mijn gerucht, het kon ook zo maar zijn dat jijzelf een van de kaarten had(wapen of plaats). Maar dat was gelukkig dus niet zo :)

Bedankt voor de felicitaties! En nu op naar de volgende ronde!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...