Dexist Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Jeuj gewonnen Bedankt voor het leuke spel ERRWINS! En Dutchy, Nog bedankt voor de zeer handige informatie van jouw laatste gerucht Daardoor wist ik in een keer de Plek en het Moordwapen. De Moordenaar had ik al wat langer in de smiezen! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 De moord op @Joriz krijgt een derde deelMorgen (22 juli) zal deel 3 van Cluedo van start gaan. Zoals jullie recentelijk hebben kunnen lezen, zijn de winnaars van deel 1 en deel 2 wederom van de partij. Denk jij dat je de beste onderzoekers van het forum kunt verslaan? Ben jij actief en alert genoeg om alle hints te snappen? Twijfel dan niet en schrijf je morgen in!Onbekend Reageren
Dexist Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Arme Joriz, voor de derde keer vermoord! Maar ik ben benieuwd hoe de derde ronde zal gaan lopen Reageren
SpacyColours Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Moeten we ons nu daarvoor inschrijven? In ieder geval zou ik ook graag aan ronde 3 meedoen. Reageren
Niked Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 (bewerkt) We mogen ons denk ik pas morgen inschrijven Bewerkt: 21 juli 2014 door skullz-000 Reageren
SpacyColours Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Jaja, maar hij zegt dus ook: Morgen (22 juli) zal deel 3 van Cluedo van start gaan. Dus daardoor raak ik een beetje in de war. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Vandaag is de aankondiging en het hele Cluedo #3 gebeuren zal morgen beginnen, dus ook de inschrijving Reageren
Niked Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 (bewerkt) Boe ik ben weg morgen Bewerkt: 21 juli 2014 door skullz-000 Reageren
Nyltje Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Ik ga op vakantie dus een derde deel zit er voor mij niet in. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juli 2014 Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 Dit was echt ongelooflijk. Ik wist het vorige ronde nagenoeg 100% zeker, wist het uiteraard ook al dat Crazy-Ghost de dader was, en maakte een "educated guess" op basis van hoe ik het allemaal bij hield voor de andere twee. Heb ik de ongelooflijke pech dat Dexist daardoor van 2 nagenoeg zeker wist dat het ze het waren en de derde (de dader) al redelijk algemeen bekend was. Ik had gewoon CG moeten gokken, maar wilde daar niet de nadruk op leggen, vandaar dat ik een andere dader gokte. Ik wilde dan zegmaar in twee keer de andere twee testen - had ik even pech dat degene voor mij nu net de dader had die ik toen gokte, waardoor Dexist wist dat alleen ik die eerste twee nog maar kon hebben... Had zelf geen dader, waardoor ik die niet kon gokken - dit was ook gelijk de eerste keer dat ik geen kaartje erbij had zitten die ik zelf had. Kortom; allemaal heel veel pech. Maar ik ben trots op hoe ik het spel gespeeld heb, want ik had de volgende ronde zelf deze gok gemaakt en zonder mijn "educated guess" was Dexist waarschijnlijk ook niet zo snel achter het antwoord gekomen. Gefeliciteerd, Dexist. Goed en scherp gespeeld. Reageren
Dexist Geplaatst: 22 juli 2014 Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 - Klopt Ik zat met mijn vorige gerucht nog op een hele andere Plek/Wapen. Was ik even blij dat ik de dader kaart met mijzelf er op had. Het was voor mij nog even spannend hoe jij(dutchy) zou reageren op mijn gerucht, het kon ook zo maar zijn dat jijzelf een van de kaarten had(wapen of plaats). Maar dat was gelukkig dus niet zo Bedankt voor de felicitaties! En nu op naar de volgende ronde! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 Slim gespeeld jullie twee. Ik hoop dat #3 en #4 net zo spannend zullen worden. Het kan al bijna beginnen, nog 2 deelnemers Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 25 juli 2014 Rapport Geplaatst: 25 juli 2014 Het gaat wel lekker snel, deze edities Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2014 Toch een goede beslissing geweest om minder spelers te nemen. Gaat inderdaad lekker jongens, complimenten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.