Toon0156 Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 Hallo, Ik heb een vraagje, hoe kan Trevor een parachut sprong maken? Waar haal ik dan me parachut? Heb de flightschool missie's gehaald dus ik kan parachut springen. Alleen voor een spacehip part moet ik parachut springen vandaar dat ik het wil weten. Al vast bedankt Reageren
Niked Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 je kan zoiezo parachut springen hoor gewoon vliegen en eruit springen dan heb je normaal een parachut Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 Bij de ammunation kan je een parachute kopen, ook krijg je er meestal een als je in vliegtuig of helicopter stapt. Reageren
Votair Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 Bij de ammunation kan je een parachute kopen, ook krijg je er meestal een als je in vliegtuig of helicopter stapt. Bij mij niet altijd hoor? Reageren
Toon0156 Geplaatst: 6 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2014 Ok thanks ik ga het proberen Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Geplaatst: 6 mei 2014 Bij de ammunation kan je een parachute kopen, ook krijg je er meestal een als je in vliegtuig of helicopter stapt. Bij mij niet altijd hoor? Dat is best raar want je hoort altijd een te krijgen zodra je een vliegtuig of helikopter in stapt. Je kunt het zien in je 'Weapon Wheel' of je een hebt of niet Rechtsonder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.