ERRWINS Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 (bewerkt) Heb je je kans gemist bij de eerste versie? Dan heb je geluk! Plaats hier een bericht met: Ik doe mee! En doe met #2!Inschrijven kan tot en met 8 mei 2014! Bewerkt: 6 mei 2014 door ERRWINS Reageren
Niked Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 ik doe mee #2 (is het erg dat ik cluedo niet zo goed snap ?) gelieven mij niet als eerste te zetten dan kan ik nog even kijken naar de andere Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 Ik doe mee. Hopelijk krijgen we duidelijke instructies hierover, want ik heb Cluedo nooit gespeeld. Guardje, ik zou een plaats voor je reserveren maar dat is volgens mij niet mogelijk :'( Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 Lees de Hoofd topic voor meer info. Mocht je het niet snappen, dan wil het graag uitleggen in het reactie topic Reageren
Dippie Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 Ik doe graag mee. Heb Cluedo echter nog nooit gespeeld, dus ik zou graag wat als latere aan de beurt zijn Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 Guardje, ik zou een plaats voor je reserveren maar dat is volgens mij niet mogelijk :'( Ik hoop dat ik nog mee kan doen Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 Guardje, ik zou een plaats voor je reserveren maar dat is volgens mij niet mogelijk :'( Ik hoop dat ik nog mee kan doen Ik had een goed woordje voor je gedaan bij ERRWINS Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2014 Inschrijving is hierbij gesloten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.