RMJ Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 (bewerkt) hallo, ook ik ben wat aan het expirimenteren de laatste tijd hier wat uitkomsten en 2 large pieces! klik beauty basslines klik Bewerkt: 5 mei 2014 door RMJ Reageren
SpacyColours Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 Zien er goed uit, vooral die bovenste vind ik erg tof. Ik denk dat @Grand Theft Auto TOM die wel als signature zou willen dragen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 (bewerkt) De Lady Gaga signature en die daardoor zijn echt heel mooi! Knap werk. Bewerkt: 7 mei 2014 door ERRWINS Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Geplaatst: 6 mei 2014 Lady Gaga: Die eerste ziet er zeer netjes uit, mijn complimenten. Heb niks te klagen. 9/10 Cyclops: Bij de tweede vindt ik de teskt ''Cyclops'' er niet uit zien. Ik kijk nauwelijks lezen wat er staat maar het is me gelukt, voor de rest ziet het er redelijk goed uit. 7/10 Icemen Bij de derde vind ik de arm er niet heel erg goed uit zien en de naam icemen is ietsjes beter gelukt dan bij Cyclops, wat dan weer wat fijner is. Voor de rest vind ik het er mooi uit zien 7.5/10 Rihanna: Bij deze is een stukje van de naam niet te zien wat best wel jammer is. Voor de rest mooie kleuren gebruikt, lekker fleurig. 8/10 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Lekker bezig weer! Ik wil die van Rihanna er graag even uitpikken, want die is echt verbluffend. Een heel toffe sig waarin van alles gebeurt. Goede blending, passende achtergrond. Vind dat handgeschreven stukje ook erg tof, heb je dat zelf gedaan met een stylus of...? Nice, in ieder geval. Reageren
RMJ Geplaatst: 7 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 @silverbite! : Thx, was een beetje een probeersel, vond hem zelf nogal slordig, vooral omdat de render niet goed uit te knippen was haha! @crazygun! : bedankt voor de reacties! als ik er nog een keer overeen kijk, heb je zeker gelijk! ga er rekening mee houden! @overige! bedankt voor de reacties Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Opzich een fantastische signature! De nadruk ligt erg op de render, wat natuurlijk ook de bedoeling moet zijn. Dit komt doordat de render kleurrijk is, terwijl de achtergrond zwart/wit is. Je hebt een leuke achtergrond gebruikt, maar ik zou er toch nog een beetje meer kleur inbrengen denk ik. Je hebt nog wel wat textures gebruikt, maar ik vind dat wel een beetje matig. Misschien een brush waardoor het nog wat oplicht, zorgt voor een 'spannendere' achtergrond. Voor de rest heb je de render goed verwerkt. De tekst is weer fantastisch gedaan. De kleuren die je daarvoor gebruikt passen perfect bij de render. Top man! De border vind ik hier dan wel weer jammer. Deze had ik persoonlijk niet in deze kleur gedaan. Ik denk dat ik hier zelfs helemaal geen border zou gebruiken. Deze signature vind ik toch weer wat minder. Ik vind hem eigenlijk nogal saai. Zoals ik in de eerdere beoordelingen van je hebt gezet, vind ik de designs met echte mensen leuker dan met dit soort renders. De effect boven de render ziet er erg nep uit. Het lijkt een beetje getekend waardoor het niet meer bij het design past. De effecten aan de onderkant van je render heb je dan wel weer goed toegepast. Het lijkt alsof de achtergrond opeens rood wordt en overgaat in de render. Dat is ook zeker de bedoeling en is goed gelukt. De tekst heb je leuk geprobeerd, maar het past niet echt bij deze signature. Daarnaast zijn 'cyclops' en 'rmj' in een totaal verschillende stijl. Jammer. Ik moet zeggen dat deze beter is gelukt dan je vorige design. De signature ziet er veel spannender uit en de effecten lijken wat echter. De achtergrond is aan één kant goed verwacht, maar aan de andere kant valt dit nog een beetje tegen. Misschien was het natuurlijk ook wel de bedoeling aangezien je render die kant op kijkt. Al met al heb je leuke effecten gebruikt. De kleuren die je hebt gebruikt zijn ook prima. De tekst vind ik beter bij deze signature passen en ook 'rmj' is beter verwerkt. Fantastisch design! Ondanks dat de signature erg druk is, vind ik hem zeer goed gelukt. De focus ligt op de render, terwijl de achtergrond juist ook erg druk is. Dit heb je erg netjes gedaan! De kleuren die je hebt gebruikt stralen wat vrolijks uit, iets wat me erg aanspreekt. Wat ik juist wel jammer vind, is de witte border aan de onderkant. Dit was zooooooveel mooier geweest als je hier geen border had gebruikt! De tekst is wel weer leuk gedaan! Ziet er goed uit man! Ga zo door! Reageren
Michael Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Mijn favoriete zangeres, en ook een mooie signature zoals gewoonlijk. Je bent wel een natuurtalent met die mooie kunstwerken die je maakt, goed werk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.