SpacyColours Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 IK HEB geen tegenbewijs Reageren
ERRWINS Geplaatst: 20 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 3L1077 kan het tegendeel niet bewijzen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Ook Krikke1992 kan het tegendeel niet bewijzen. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Kan het tegendeel niet bewijzen. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 (bewerkt) nee Ik weet het zeker! Plaats:Doherty Garage Wapen:M4 Dader:Crazy-Ghost ik hoop voor je dat het fout is Bewerkt: 21 juli 2014 door Sir_Ballas Reageren
Dexist Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 @Sir_Ballas jij mag (helaas) geen zekerheid uitspreken Dat mag alleen de persoon wiens beurt het was bij het gerucht maken. Host bericht:Zodra het tegendeel is bewezen of alle beurten van de deelnemers die hun tegendeel moeten bewijzen zijn geweest, mag Dexist zijn zekerheid uitspreken. Dus Bij deze Ik weet het zeker Plaats: Doherty Garage Wapen: M4 Deelnemer: Crazy-Ghost Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Het is geraden!De moord op @Joriz is eindelijk opgelost door een echte Sherlock Holmes genaamd @Dexist! Het duurde ruim 2 maanden maar dat hield deze inspecteur niet tegen om tot een oplossing te komen. Heel erg knap en zeer goed gedaan.Hierbij wil ik je van harte feliciteren en mag ik je een badge geven die aanduidt dat je de winnaar bent van de eerste versie van Cluedo. Ook mag ik je een plek geven bij Cluedo #3 zodra deze start. Laat het even via een PB weten of je deze accepteert!Reageren en/of feliciteren kan hier.Dexist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.