Kaitjee98 Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Geplaatst: 2 juni 2014 Gerucht: Plaats: San Fierro Church Wapen: Rocket Launcher Deelneemer: Krikke1992 Reageren
Michael Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Geplaatst: 2 juni 2014 Ik kan het tegendeel niet bewijzen. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Geplaatst: 5 juni 2014 (bewerkt) Gerucht: Plaats: San Fierro Church Wapen: Rocket Launcher Deelnemer: Ezra24rct3 Bewerkt: 5 juni 2014 door Sir_Ballas Reageren
Dexist Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Geplaatst: 5 juni 2014 (bewerkt) Kan het niet bewijzen Bewerkt: 5 juni 2014 door Dexist Reageren
Dexist Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Geplaatst: 6 juni 2014 (bewerkt) Gerucht: Plaats: San Fierro Church Wapen: Flamethrower Deelnemer: Crazy-Ghost Edit: Zodra je aan de beurt bent als geruchtenmaker, heb je ook de kans om het te raden wie de moord heeft gepleegd. Je mag als eerst een gerucht doen en het daarna bevestigen. Dit moet je wel even aangeven bij je gerucht. Als je het zeker weet, kun je de volgende code gebruiken: Dus bij deze, mocht het zo zijn dat niemand het kan bewijzen, dan zet ik bevestig ik het gerucht. Bewerkt: 7 juni 2014 door Dexist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.