Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

weten jullie misschien hoe je de fire extinguisher in gta online krijgt.?? hij ziet er zo leuk uit op filmpjes dat ik hem zelf ook wel wil.

Geplaatst:

oh okee, hey maar weet jij dan hoe ik die khamelion dan op een 'legale' manier kan krijgen/kopen?

Geplaatst:

oh okee, hey maar weet jij dan hoe ik die khamelion dan op een 'legale' manier kan krijgen/kopen?

lol! dit is een hele andere vraag dan waar je het topic mee begon , zoals je weet bestaat er al een topic over de vraag die je stelt :)

Geplaatst:

lol! dit is een hele andere vraag dan waar je het topic mee begon , zoals je weet bestaat er al een topic over de vraag die je stelt :)

Dat ook door jou gestart is :puh:.
Geplaatst:

ja weet ik maar die gene waar aan ik vraag hoe ik er wel aan kan komen heeft heel veel commentaar op die topic van khamelion dus ik vraag het zo gewoon nog een keer aan hem..

Geplaatst:

Ja, en naar mijn idee is die glitch al gepatcht en als je dan die Khamelion hebt kan je hem alsnog niet opslaan in je garage.

Geplaatst:

ja weet ik maar die gene waar aan ik vraag hoe ik er wel aan kan komen heeft heel veel commentaar op die topic van khamelion dus ik vraag het zo gewoon nog een keer aan hem..

Was het niet makkelijker om gewoon even een privé bericht (pb) te sturen?
Geplaatst:

collectors edetion kopen en hou op met zeuren in verschillende topics je heb er zelf al een aan grmaakt er over rn je kan die auto niet krijgen zonder een special edition
Geplaatst:

youtube staat vol met filmpjes check die maar eens, staat vast 1tussen wat je precies moet doen.

Dit zijn mods/glitches. Een brandblusser is niet gemaakt om op te pakken ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...