Jump to content

Simplistische GTA V Fan Art - Prachtig toch?


HA5H

Recommended Posts

Ik vraag me bij de sleutel wel af wat het exact moet voorstellen, het kan natuurlijk een generieke sleutel zijn, maar ik zoek er wat meer betekenis achter.

Voor de rest lekker strak, maar er springt voor mij geen eentje echt uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt zo'n soort plaatje dat je vaak in Omslagfoto's ziet staan bij Facebook-pagina's. Ik ben wel benieuwd, wat spreekt jullie hier precies van aan? Want aan mij gaat dit echt totaal voorbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel leuk gemaakt, het is mooi en strak. Maar ik twijfel eraan of andere mensen hierin wel iets herkennen van GTA V. Het kan eigenlijk van eender wat zijn, vind ik. Moest ik het niet op dit forum zien, zou ik buiten de art met de 'V' in, en die met 'Vinewood' op, niet doorhebben dat het over GTA V gaat, eerlijk gezegd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nja. De kleuren zijn best goed gekozen, maar verder vind ik het niet bijzonder speciaal. Of toch niet op het punt dat het echt een topic waard is. En waarom zijn die sterren twee keer omgekeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Dank u... misschien dat ik ooit nog eens een kunstwerk maak met precies dezelfde plaatjes, alleen dan in andere volgorde en gekanteld formaat. Maar eerst heb ik tijd nodig om creativiteit en inspiratie in mijn zeef der gedachten neer te laten dwarrelen. Ik moet het uiterste uit mijn artistieke geest putten voor zo'n project, het wordt misschien nog wel beter dan mijn creatie hierboven. Ik denk dat het in ieder geval beter als achtergrond op je smartphone past.

Link to comment
Delen op andere websites

Dank u... misschien dat ik ooit nog eens een kunstwerk maak met precies dezelfde plaatjes, alleen dan in andere volgorde en gekanteld formaat. Maar eerst heb ik tijd nodig om creativiteit en inspiratie in mijn zeef der gedachten neer te laten dwarrelen. Ik moet het uiterste uit mijn artistieke geest putten voor zo'n project, het wordt misschien nog wel beter dan mijn creatie hierboven. Ik denk dat het in ieder geval beter als achtergrond op je smartphone past.

Ik verwacht binnenkort een blogitem van deze artistieke kant van jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...