HA5H Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Een keer wat anders. Vlak en modern. Vooral de Sabre vind ik leuk Als ze apart verkrijgbaar waren, zouden ze ideale avatars zijn. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Ik vraag me bij de sleutel wel af wat het exact moet voorstellen, het kan natuurlijk een generieke sleutel zijn, maar ik zoek er wat meer betekenis achter. Voor de rest lekker strak, maar er springt voor mij geen eentje echt uit. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Dit is echt zo'n soort plaatje dat je vaak in Omslagfoto's ziet staan bij Facebook-pagina's. Ik ben wel benieuwd, wat spreekt jullie hier precies van aan? Want aan mij gaat dit echt totaal voorbij. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Ik vind het wel leuk gemaakt, het is mooi en strak. Maar ik twijfel eraan of andere mensen hierin wel iets herkennen van GTA V. Het kan eigenlijk van eender wat zijn, vind ik. Moest ik het niet op dit forum zien, zou ik buiten de art met de 'V' in, en die met 'Vinewood' op, niet doorhebben dat het over GTA V gaat, eerlijk gezegd. Reageren
myron.b Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Toen ik die V zag moest ik aan Veronica denken. :$ Reageren
3L1077 Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Nja. De kleuren zijn best goed gekozen, maar verder vind ik het niet bijzonder speciaal. Of toch niet op het punt dat het echt een topic waard is. En waarom zijn die sterren twee keer omgekeerd? Reageren
Dexist Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Ik vind het wel leuk, het heeft wel wat. Maar ik zie er niet echt iets gta-achtigs in, ja het zijn dingen uit gta, maar meer ook niet Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Lekker simpel en goed gemaakt, zou er nog wel wat meer willen zien. Reageren
X-Generalissimus-X Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Geplaatst: 8 mei 2014 Ziet er leuk uit. Niet echt speciaal though; ik heb betere artwork gezien. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 Lekker simpel en goed gemaakt, zou er nog wel wat meer willen zien. Of het goed is, dat laat ik aan jou over. Maar simpeler dan dit ga je het niet krijgen: Reageren
Dexist Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 WOW Dit is gewoon pure kunst SpacyColours. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 Dank u... misschien dat ik ooit nog eens een kunstwerk maak met precies dezelfde plaatjes, alleen dan in andere volgorde en gekanteld formaat. Maar eerst heb ik tijd nodig om creativiteit en inspiratie in mijn zeef der gedachten neer te laten dwarrelen. Ik moet het uiterste uit mijn artistieke geest putten voor zo'n project, het wordt misschien nog wel beter dan mijn creatie hierboven. Ik denk dat het in ieder geval beter als achtergrond op je smartphone past. Reageren
Dexist Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 Dank u... misschien dat ik ooit nog eens een kunstwerk maak met precies dezelfde plaatjes, alleen dan in andere volgorde en gekanteld formaat. Maar eerst heb ik tijd nodig om creativiteit en inspiratie in mijn zeef der gedachten neer te laten dwarrelen. Ik moet het uiterste uit mijn artistieke geest putten voor zo'n project, het wordt misschien nog wel beter dan mijn creatie hierboven. Ik denk dat het in ieder geval beter als achtergrond op je smartphone past. Ik verwacht binnenkort een blogitem van deze artistieke kant van jou. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 Durf te wedden dat er heel veel tijd in zat, Spacy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.