Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind hem goed gelukt zoals er hij er nu uit ziet. De hand die het meisje mee sleurt naar 'hel' is wel vet gedaan!

Alleen jammer van de formaat :puh:

Geplaatst:

Mooi hoor. Bedankt om de .psd te delen, ik ga hem zometeen eens bekijken. Ga vooral door met photoshoppen man, ik geniet ervan! :bier:

Geplaatst:

Ik vind hem wel leuk, begrijp mij niet verkeerd. Maar ik vind de witte letters een beetje te druk, als ik eerlijk mag zijn. Het is een beetje blokkerig, en het geeft me een beetje een onvoldaan gevoel. Voor de rest is het wel weer een mooie kunstwerk! :)

Geplaatst:

BURN_zpsdb23f0c4.png

Opzich een leuk design. Wat mij als eerste opvalt is dat dit design gigantisch groot is. Waarom? Er kan denk ik wel een stukje af qua hoogte. Maargoed; je hebt leuke effecten gebruikt aan de onderkant van de render. Het lijkt echt dat ze in de brand staat. Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat de render zo belicht is. Natuurlijk geeft dit een leuk effect, maar is het realistisch in dit geval? Een beetje lichtinval is tot daar aan toe, maar nu wordt er wel erg veel gebruikt. De effecten achter de render zien er overigens een stuk minder echt uit. Ik denk dat je het design levendiger kan maken door daar iets mee te gaan doen. Er mist inderdaad iets, en dat heeft denk ik met de achtergrond te maken in de rest van de signature. De rechter- en linkerkant zijn ook leeg (zwart). De tekst heb je overigens wel leuk gedaan. Vooral 'Burning' past perfect bij het design. De witte tekst past er wat minder bij, maar het is niet storend. Over de borders gesproken; ik ben blij dat je aan twee kanten de zwarte border hebt gebruikt in plaats van aan één kant. :) Ik ga straks eens je .psd bekijken.

Geplaatst:

Het idee is leuk en het is ook aardig uitgewerkt, maar de belichting is niet zo goed. Aan de zijkant van het vuur is het direct donker, terwijl dit net als bij de rest geleidelijk zou horen te gaan. Hetzelfde geldt eigenlijk voor haar borsten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...