Jump to content

Rally


Together

Recommended Posts

19:00 is voor mij ook prima! CaptainCook wat is jouw psn? Want ik heb die van Taker1987 en LionOfHolland al.

psn: SKellner

maak je een job list ? (zou niet te lange races doen maar alles criminal recors en down de drain vind ik persoonlijk weer te simpel.

(mocht de keuze daar op vallen doe ik wel gewoon mee vind het alleen saai)

beide teams moeten 5x als chaufeur en 5x als co piloot winnen.

lijkt mij het leukst als we eerst gewoon racen tot het eerste team alles heeft en dan de rest vol maken

of na iedere win beurt een compensatie rondje.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt CC het makkelijkst (ik weet dat het een saaie race is maar is iig snel). Hoe bedoel je 5x winnen als chauffeur en co pilot? Als je 1x als chauffeur en co pilot wint is dat toch genoeg?

Dan doen KL_Shooter_KL, CaptainCook en Taker1987 mee. Sorry LionOfHolland maar je was de laatste :( .

Hebben jullie een headset? Is namelijk makkelijker communiceren.

Bewerkt: door GTA5BOY
Link to comment
Delen op andere websites

Ow vandaar, ik maak een zo lang mogelijke playlist van CR of willen jullie er variatie in?

Ik heb 16x CR. Dit is mijn plan: Team 1 (Kl_Shooter_Kl en ik) winnen 10x achter elkaar. 5x als chauffeur daarna wisselen we en dan 5x als co pilot. Daarna gaat team 2 10x achter elkaar winnen. Dus start ik 2x de playlist!

Bewerkt: door GTA5BOY
Link to comment
Delen op andere websites

vaag ik sta echt steeds op driver maar ik krijg m echt totaal niet te pakken dat ik de driver word

Kwestie van pech en geluk. Je kunt namelijk alleen de rol aangeven waar je 'n voorkeur voor hebt en deze staat standaard op driver. Als iedere deelnemer die rol prefereert, dan wordt er dmv loting bepaald wat jouw rol is. Zelfde geld in principe voor je partnerkeuze. Ook dat is slechts 'n voorkeurskeuze. Geef speler A te kennen graag met B te spelen, maar B kiest voor C, C voor D en D voor A, dan zal R* zelf beslissen. Daarom kun je het beste samen met 'n vriend'aan 'n rallyrace deelnemen, zodat je A) elkaar als voorkeurspartner kunt kiezen, en B) af kunt spreken wie welke rol op zich neemt. Doe je dfit niet, dan is het 'n loterij.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

vaag ik sta echt steeds op driver maar ik krijg m echt totaal niet te pakken dat ik de driver word

Kwestie van pech en geluk. Je kunt namelijk alleen de rol aangeven waar je 'n voorkeur voor hebt en deze staat standaard op driver. Als iedere deelnemer die rol prefereert, dan wordt er dmv loting bepaald wat jouw rol is. Zelfde geld in principe voor je partnerkeuze. Ook dat is slechts 'n voorkeurskeuze. Geef speler A te kennen graag met B te spelen, maar B kiest voor C, C voor D en D voor A, dan zal R* zelf beslissen. Daarom kun je het beste samen met 'n vriend'aan 'n rallyrace deelnemen, zodat je A) elkaar als voorkeurspartner kunt kiezen, en B) af kunt spreken wie welke rol op zich neemt. Doe je dfit niet, dan is het 'n loterij.

maar dat hadden we dus ook gedaan, en met meerdere speler combi's geprobeerd dat ging wel goed.

Maar van de 23 races is het geen 1x gelukt om Taker co piloot te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Stuur me maar een friend invite. Mijn PSN is LionOfHolland

Ik heb wel een headset en daarmee kan ik dus ook aanwijzingen geven. Ik wil ook graag metal unlocken en ik wil 1x als co driver winnen voor het backseatdriver achievement.

Link to comment
Delen op andere websites

vaag ik sta echt steeds op driver maar ik krijg m echt totaal niet te pakken dat ik de driver word

Kwestie van pech en geluk. Je kunt namelijk alleen de rol aangeven waar je 'n voorkeur voor hebt en deze staat standaard op driver. Als iedere deelnemer die rol prefereert, dan wordt er dmv loting bepaald wat jouw rol is. Zelfde geld in principe voor je partnerkeuze. Ook dat is slechts 'n voorkeurskeuze. Geef speler A te kennen graag met B te spelen, maar B kiest voor C, C voor D en D voor A, dan zal R* zelf beslissen. Daarom kun je het beste samen met 'n vriend'aan 'n rallyrace deelnemen, zodat je A) elkaar als voorkeurspartner kunt kiezen, en B) af kunt spreken wie welke rol op zich neemt. Doe je dfit niet, dan is het 'n loterij.

maar dat hadden we dus ook gedaan, en met meerdere speler combi's geprobeerd dat ging wel goed.

Maar van de 23 races is het geen 1x gelukt om Taker co piloot te maken.

jawel , ik was alle race,s co piloot , ik kon alleen geen driver worden , wat we ook probeerde ,het lukte totaal niet Bewerkt: door taker1987
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...