Niked Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 een bericht is naar Dippie gestuurd en het tegendeel is bewezen !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 Gerucht: Plaats: The Big Ear Wapen: Desert Eagle Deelnemer: Skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 Ik kan het tegendeel niet bewijzen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 (bewerkt) Moest het spel niet worden gespeeld volgens de tafel? Het tegendeel is bewezen en een pb is verstuurd naar BigBoss. Bewerkt: 15 mei 2014 door TheDutchWesley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 Aangezien Big Boss nu een kaart heeft gezien die niet voor hem bedoeld was, gaat de beurt toch verder. Zo is het ook gegaan bij #1 en dus nu ook hier Hou aub de tafel in de gaten. Guardian, je mag nu een gerucht verspreiden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 Ben ik nou? Niet Guardian? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 Guardian is. Hij komt na Big Boss. Graag verder met het spel en reacties kunnen in het reactie topic gepost worden. Dank u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 Gerucht: Plaats: Doherty Garage Wapen: Silenced Pistol Deelnemer: TheDutchWesley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2014 Guardian is. Hij komt na Big Boss. Graag verder met het spel en reacties kunnen in het reactie topic gepost worden. Dank u Ja jij zei via pb dat ik was, ik dacht al.@Guardian Ik kan het tegendeel niet bewijzen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2014 ik kan ook het tegendeel niet bewijzen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2014 Ik kan het tegendeel niet bewijzen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2014 Ook ik kan het tegendeel niet bewijzen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jaszpehr Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2014 Ik kan het tegendeel ook niet bewijzen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2014 Ik heb het tegendeel bewezen door een PB naar Guardian te sturen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2014 (bewerkt) Gerucht: Plaats: Driving School Wapen: Vuist Deelnemer: Nyltje Bewerkt: 20 mei 2014 door Nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.