T@rget Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Ey Ik heb fraps registered (eerlijk gedokt van me verjaardags geld) en nu doet ie het niet meer als ik het icoontje aanklik dan krijg is 1 sec een zantlopertje en is ie weer weg in mn proseccen komt ie ook zo'n 1 sec (fraps.exe) en dan is ie weer pleiten en nu ben ik hééééééééél zielig want dat programma heeft me geld gekost <_< Bewerkt: 20 juli 2005 door T@rget Reageren
Slimm Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Probeer hem eens opnieuw te installeren, dat wilt meestal wel helpen.. Reageren
Joriz Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Misschien effe contact met ze opnemen en precies uitleggen wat je probleem is. Zo kan natuurlijk nooit iemand je helpen zonder enige informatie. Reageren
T@rget Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Oké geef ff wat info Versie 2.5 Probleem start niet op Beschrijfing Als ik hem aanklik krijg ik heel even een zandlopertje en veder gebeurd er niets... Asjebliefd help mij want nu kan ik mijn film nie af maken :angry: Reageren
Joriz Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Misschien toch maar contact opnemen met Fraps zelf. Je hebt hem gekocht dus ik neem aan dat ze je vast willen helpen. Reageren
-Niels- Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Oké geef ff wat infoVersie 2.5 Probleem start niet op Beschrijfing Als ik hem aanklik krijg ik heel even een zandlopertje en veder gebeurd er niets... Asjebliefd help mij want nu kan ik mijn film nie af maken :angry: Zoals Slimm als zei: 'Probeer hem opnieuw te installeren.' Dat helpt meestal, en aangezien je al gerigstreert bent kun je je gegevens gewoon weer invullen en verdergaan met je ''film''. Tip: Sla je film eerst in een andere map op, zodat je hem later direct weer kan gebruiken. Reageren
T@rget Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 helpt niet maar ik zorg wel dat ik een andere krijg ty voor het helpe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.