TheDutchWesley Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 Laatst kwam ik tot een vreselijke ontdekking: ik kan geen water meer spuiten met de brandweerwagen! Komt dat door een recente update of zit er een fout in mijn spel of een instelling? >>> Door Hanneswasco: Topictitel aangepast naar een wat minder dubbelzinnige titel. <<< Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 geef die brandweerwagen een blauw pilletje! Reageren
Niked Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 ik heb dit ook voor in het begin toen gtav uitkwam ging het wel maar sinds de business update niet meer Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 Ik denk dat de desbetreffende wagen geen water meer in de tank had Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 Klopt, de brandweerwagen kan niet meer spuiten, en nee voor de grapjassen, meerdere brandweerwagens (onbewust) geprobeerd. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 9 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 Komt het doordat er geen positieve dingen mee gedaan konden worden in GTA: ONLINE? Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 Was ie niet gewoon leeg? Een benzinetank van een auto kan ook leeg in gta waardoor hij niet meer verder rijdt. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 9 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 (bewerkt) Nee, want de kop draait ook niet meer en alle brandweerwagens spuiten niet meer. Ook ziet het eruit dat de wagens een ander interieur hebben dat er aan de buitenkant wat kleurtjes bij zijn gekomen. Bewerkt: 9 mei 2014 door TheDutchWesley Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 Ik dacht dat het aan mij lag maar er zijn dus meer mensen die daar last van hebben.... Reageren
Kloep Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 Was ie niet gewoon leeg? Een benzinetank van een auto kan ook leeg in gta waardoor hij niet meer verder rijdt. Haha, helemaal niet. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 Dit is bij mij ook het geval Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 Was ie niet gewoon leeg? Een benzinetank van een auto kan ook leeg in gta waardoor hij niet meer verder rijdt. Haha, helemaal niet. Zeker wel dat dat kan! Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 hoelang duurt het voordat je tank leeg is... Reageren
Kloep Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 (bewerkt) Zeker wel dat dat kan! Heb je daar ook bewijs van of is dit gewoon een of ander gek verzinseltje? Bewerkt: 9 mei 2014 door Kloep Reageren
JustHano Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 Jongens jongens.. Ik had volgens mij laatst op Rockstar Support gezien dat iemand dit zich ook afvroeg waarom dit niet meer kon en toen antwoordde R* dat het gewoon een bug is en dat ze het gaan oplossen zeg maar. Hoogstwaarschijnlijk kan je dus weer water met je brandweerwagen spuiten na patch 1.13. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.