Jump to content

Belly-Up [Grand Theft Auto III] Easter Egg


Michael

Recommended Posts

Ik was even aan het spelen met een forumlid op Grand Theft Auto Online, en toen besloten we om naar het kamp te gaan van de altruists. Toen we iedereen afschoten verkende ik het terrein en vond ik een doos van Belly-Up, een bedrijf in Liberty City. Je kan meerdere dozen in Los Santos vinden. Je kan er volgens mij een paar in West Vinewood vinden. :)

Ro3O1fZ.jpg

LF92d33.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Die is echt wel goed gevonden. Zou er zelf nooit opgekomen zijn mocht ik al aandacht aan die dozen hebben besteed. Leuk dat R* altijd weer zo'n dingetjes in een klein hoekje kan verstoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was erbij, en zag die dozen wel, maar vond zo gauw de link niet. Heb ook vrij weinig III gespeeld, maar zo komt hij me gelijk bekend voor. Zelfde dozen zaten ook in IV, las ik net ;)

Goed gevonden!

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je die ook niet vinden in zo'n kamertje tijdens 1 van de Epsilon missies? tegenover Pitchers.

Dat klopt inderdaad, wanneer je wordt gevraagd om naar een kamer te gaan zie je dezelfde dozen ook. Ik geloof dat je ze ook voor het gebouw kan vinden, en in een steeg daar, maar dat weet ik helaas niet precies.

Toen ik het logo zag kon ik de link meteen leggen, maar ik heb de kisten zelf nooit ergens gevonden. Zou je een snapmap kunnen fixen, Asphyxiated?

Helaas is de Snapmap wat klein in het gebied, dus ik kan hem niet helemaal precies zetten. Wanneer je in het kamp komt heb je drie huizen voor je, je moet naar de derde lopen. Ik zal zo nog even wat foto's maken van het huis zelf, je kan ze in ieder geval voor die deur vinden. Klik hier voor de SnapMap

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...