monir Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Ik heb san andreas op playstation 2 en ik ben bij het level '' burning desire'' als ik haar nar hui sbreng loopt het steeds vast. Wat moet ik doen???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Bug heb ik al veel gehad opnieuw beginnen Burning Desire is toch niet zo heel ver dus...er is echt geen andere methode. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
monir Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Dat heb ik al 10 keer ofzo gebrobeerd, maar het loopt nog steeds vast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 zit er mishien vuil op de disk. anders moet je de disk even schoon maken groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Of je moet ff een safegame zetten en vragen of iemand het uitspeelt voor je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.