Jump to content

Xfiles


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Voor ik begin moet ik jullie melden: deze easter egg is alleen te zien in een missie of door een glitch!

Ik was me wat aan het vervelen in gta online toen ik op het idee kwam een glitch te gaan doen waardoor je in een bepaalde characters huis kan. Ik koos Lester's huis want ik had horen zeggen dat hier veel opvallende dingen te vinden waren. Ik kwam een hoop technische zooi, actie speeltjes en rommel tegen. Hier en daar hingen ook wat posters met paranormale dingen, toen stuitte ik op een buitenaardse poster.

Ik wist zeker dat wat er op stond dat ik eerder had gezien en het schoot me meteen te binnen: X files!

Ook al zegt dit vele van jullie niks, na het horen van deze (creepy) muziek ken je het gelijk:

Om deze easter egg te zien: doe de missie "friend request"

of doe de glitch: ga bij gta online op het dak van lester's huis staan, start een missie op, selecteer confirm settings, quit de missie. Voila, je bent binnen!

post-139489-0-86682800-1399921559.jpg

post-139489-0-28139600-1399921568.jpg

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

glitches mogen niet vertelt of uitgelegd worden op het forum hoow.gif

Wel glitches die onschuldig zijn, en dit lijkt me een onschuldige glitch. Als het om geld verdienen gaat mbv een glitch is het een ander verhaal... ken eerst de feiten voor je zo'n reactie plaatst.

>>> Door Jesperkaj: Exact.<<<

Ontopic: Dit lijkt me inderdaad een verwijzing naar Xfiles, ik weet niet of dit al bekend was, maar goed gevonden thumbsup2.gif

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...