Jump to content

update 1.13 morgen


tjarda1999

Recommended Posts

ik kwam opeens dit tegen zou het waar zijn zou wel vet lijken maar 1 mil voor een paint job vraag me niet hoe maar ze blijven het vinden in de script's

https://www.youtube.com/watch?v=j_9IfBO77eQ

laat je mening achter

scripts waar hij het vond

http://postimg.org/image/5do8i8t4r/

http://www.diffchecker.com/1vqk29la

Bewerkt: door tjarda1999
Link to comment
Delen op andere websites

Het zal er vast mooi uitzien (als het echt komt, het zijn nu nog geruchten). Maar ik ga geen 1 miljoen neertellen voor een paint job. Dat is veel te veel in mijn ogen.

als die script klopt dan zou je voor de duurste toeter binnenkort ook iets van 100.000 betalen

en voor overige kleuren hogere bedragen we zullen zien :)

Link to comment
Delen op andere websites

Al moet je voor een toeter 100.000 gaan betalen mogen ze eerst wel de missie pay-out gaan verhogen.

of het is juist de bedoeling om te zorgen dat mensen missie's gaan spelen :)
Link to comment
Delen op andere websites

Al moet je voor een toeter 100.000 gaan betalen mogen ze eerst wel de missie pay-out gaan verhogen.

of het is juist de bedoeling om te zorgen dat mensen missie's gaan spelen :)

Of dat we Sharkcards gaan kopen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als dit waar is zou dit mooi zijn. Dan is dit een manier om als fervente speler je te onderscheiden van de andere spelers. In het begin van GTA: Online hadden enkel de regelmatige spelers genoeg cach om - na dagenlang gamen - een Entity of Adder te kopen. Maar na enkele weken had iedereen dezelfde middelen en had ge niets meer om te 'showen'. Iedereen heeft ondertussen al wel een Super- of Sportcar. dus vind ik deze paintjob wel een mooie toevoeging om je als 'rijkaard' af te scheiden van de rest. Dit is toch waar GTA V om draait?

Link to comment
Delen op andere websites

Als dit waar is zou dit mooi zijn. Dan is dit een manier om als fervente speler je te onderscheiden van de andere spelers. In het begin van GTA: Online hadden enkel de regelmatige spelers genoeg cach om - na dagenlang gamen - een Entity of Adder te kopen. Maar na enkele weken had iedereen dezelfde middelen en had ge niets meer om te 'showen'. Iedereen heeft ondertussen al wel een Super- of Sportcar. dus vind ik deze paintjob wel een mooie toevoeging om je als 'rijkaard' af te scheiden van de rest. Dit is toch waar GTA V om draait?

2 soorten goud kleuren zegt die van 1 mil
Link to comment
Delen op andere websites

Dat er snel iets origineel/exclusiefs moet komen is wel duidelijk. Vandaar dat gezoek in de scripts van de game.

Zo langzamerhand zijn er namelijk geen doelen meer - althans niet voor mij en met mij vele anderen - om te bereiken en waardoor de (multiplayer gedeelte) game minder interessant begint te worden. (ik ben daardoor ook weer helemaal opnieuw met de singleplayer mode begonnen, dit terzijde)

Het is alleen zo jammer dat er dan ook weer mogelijkheden komen (lees: gecreeerd worden) om dit te glitchen. Het originele is er dan al weer snel van af.

Ook het invoeren van 1000 en 1 andere kledingstukken e.d. vind ik geen toegevoegde waarde en heb ik het wel mee gehad.

Ik ben dan ook een grotere voorstander dat ze andere missies voor de hogere levels implementeren en de game uitbreiden naar andere steden/eilanden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...