Yoeerii Geplaatst: 12 mei 2014 Rapport Geplaatst: 12 mei 2014 Wie o wie, zeg het me.. Welke wagens zijn heel vet te tunen, hebben redelijk wat snelheid en zien er gewoon goed uit! Laat het weten Kom pls niet met dingen zoals Entity XF, Adder, Reageren
Together Geplaatst: 12 mei 2014 Rapport Geplaatst: 12 mei 2014 Sowieso de Coquette. Het is al een mooie auto standaard! Hij heeft heel veel tuning opties. Dus kan je hem nog mooier maken. Hij is ook niet zo duur en is redelijk snel. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 12 mei 2014 Rapport Geplaatst: 12 mei 2014 miss de auto's van morgen wacht nog ff met je aankoop Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 mei 2014 Rapport Geplaatst: 12 mei 2014 Futo, Primo, Intruder, Sultan , Penumbra Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 mei 2014 Rapport Geplaatst: 12 mei 2014 De Elegy kun je heel goed uitbreiden en muscle cars zoals Vigero en Sabre zijn ook heel mooi te maken Reageren
super_senne Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 Surge is niet heel snel maar wel vet te tunen Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 Sentinel (XS), Zion (Cabrio), Obey 9F (Cabrio) Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 Sowieso de Coquette. Het is al een mooie auto standaard! Hij heeft heel veel tuning opties. Dus kan je hem nog mooier maken. Hij is ook niet zo duur en is redelijk snel. Helemaal mee eens, mijn eerste snelle auto en nog steeds 1 van mijn favorieten. Rijdt heerlijk en slipt mooi de bochten door! Reageren
Together Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 Sowieso de Coquette. Het is al een mooie auto standaard! Hij heeft heel veel tuning opties. Dus kan je hem nog mooier maken. Hij is ook niet zo duur en is redelijk snel. Helemaal mee eens, mijn eerste snelle auto en nog steeds 1 van mijn favorieten. Rijdt heerlijk en slipt mooi de bochten door! Het was ook mijn eerste auto en vind hem nog steeds geweldig! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 Bij de nieuwste update, de Dewbauchee Massacro. Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 De Phoenix, al kan ik hem nergens meer vinden Reageren
ERRWINS Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 De Phoenix, al kan ik hem nergens meer vinden Ik heb hem sinds vandaag in mijn garage. Als je nog een nodig hebt, kunnen we wel rond gaan rijden om 1 voor jou te zoeken? Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 De torismo beter is er niet, qua look maar ook qua snelheid etc Reageren
Yoeerii Geplaatst: 14 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 De Phoenix, al kan ik hem nergens meer vinden Ik heb hem sinds vandaag in mijn garage. Als je nog een nodig hebt, kunnen we wel rond gaan rijden om 1 voor jou te zoeken? Wil ik wel, kun je me toevoegen"? PSN: Zipzzhoofd12 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.