schimmelzicht Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 Ik kan geen foto's meer maken want ik krijg de melding storage full. Go to THE pauze menu. Ik zoeken maar ik kan nergens vinden waar ik kan wissen. Zowel in game, in de ps3 menu's of in mijn r* account. Wie kan mij helpen?? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 Ga naar je galerij in je start menu, dan wachten tot de foto's zijn geladen, dan op driehoekje drukken, dan verwijderd 'ie de foto. Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 13 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 Ga naar je galerij in je start menu, dan wachten tot de foto's zijn geladen, dan op driehoekje drukken, dan verwijderd 'ie de foto. In het ps3 menu? Off. in offline? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 In het GTA V menu. Gallery is beschikbaar vanuit Online en Offline Reageren
Votair Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 Zoals Ezra al aangaf moet je wachten tot de foto's die je ziet zijn geladen.. dan pas kun je foto's verwijderen Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 16 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 Wat een rot klus. 1 voor 1 Schiet niet op!!!!! Reageren
JustHano Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 Vind ik ook al zo irritant, vraag me ook wel af waarom je het niet gewoon op SC kan doen.. Reageren
Votair Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 Vind ik ook al zo irritant, vraag me ook wel af waarom je het niet gewoon op SC kan doen.. Klacht indienen bij R*? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.