krokodildo Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 Mijn Elegy is straks opgeblazen door een tank, nu wil ik de verzekering bellen maar ze nemen niet op, heb zeker al 10 x gebeld, iemand enig idee wat ik kan doen om mijn Elegy terug te krijgen? Ik had hem gepimpt en armor upgrade enzo. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 Wat staat er bij je Elegy als je je Mechanic belt? Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 Had je er een volledige verzekering op gezet bij LSC? Reageren
krokodildo Geplaatst: 13 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 Geen idee, ik denk het niet dus, maar dat heb ik bij die andere auto's die ik heb ook niet gedaan en die zijn wel gewoon verzekerd. Reageren
Jaszpehr Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 (bewerkt) Had je er een volledige verzekering op gezet bij LSC? Er zit sowieso al een verzekering op de Elegy, omdat je de auto 'koopt' op het internet. Geen idee, ik denk het niet dus, maar dat heb ik bij die andere auto's die ik heb ook niet gedaan en die zijn wel gewoon verzekerd. Probeer naar een andere sessie te gaan en dan Mors Mutual Insurance opnieuw op te bellen. Werkt bij mij altijd. Bewerkt: 13 mei 2014 door Jaszpehr Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 Wat zeggen ze? Als je volgens de game geen vernielde auto's hebt, dan krijg je te horen dat al het personeel in gesprek is. Idd, zoals aangeraden, andere sessie of de game opnieuw opstarten. Reageren
LeconDC Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Geplaatst: 15 mei 2014 Mors Mutual en Mechanic gebeld? Zo ja kijk is of je auto wel tevoorschijn komt bij een race met Custom Cars aan. Reageren
krokodildo Geplaatst: 16 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 De auto was niet verzekerd, ik had mijn Bifta even kapot gemaakt en toen nam de insurence wel op en mijn elegy stond er niet bij. Ik dacht dat elke auto automatisch verzekerd was, maar mijn elegy was dus blijkbaar niet verzekerd. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 Nog ergens van uit gaan, altijd even dubbel checken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.