UnspokenOuch Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 De High Life update is er dan eindelijk! Wat is jouw eerste indruk? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 (bewerkt) Mag ik je verwijzen naar deze topic: Nieuws of naar de Online sectie? Wel een vet filmpje Bewerkt: 14 mei 2014 door ERRWINS Reageren
Nissan Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Geplaatst: 15 mei 2014 Eerste indruk topics zijn toch gewoon toegelaten Errwins? De wagens rijden tot mijn verbazing vrij goed, van de rest kan ik geen uitspraak doen omdat ik het Online gedeelte niet speel. De races worden wel steeds makkelijker met al die supercars . Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Geplaatst: 15 mei 2014 Zeker, ik zei ook 'mag' Maar het is handiger als je alles bij elkaar houdt want dan heb je overzicht in plaats van dat her en der overal topics zijn met hetzelfde onderwerp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.