krokodildo Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 Welke crewlevel moet je zijn om je crew kleur te kunnen veranderen? Ik ben zelf crew leven 71 ofzo, maar ik kan nog niet de crew kleur veranderen op social club. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 Daar moet je een beheerder voor zijn om de crewkleur te veranderen. Je moet dus beheerder zijn van de crew om de kleur te veranderen op Social Club. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 Daar moet je een beheerder voor zijn om de crewkleur te veranderen. Je moet dus beheerder zijn van de crew om de kleur te veranderen op Social Club. Kan alleen als je de crew start toch? Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 Waarom zou je ook de kleur veranderen van een gang die van iemand anders is? Je kan het ook gewoon aan je gangleader vragen of ie dat wil doen, lijkt me het beste? Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 Daar moet je een beheerder voor zijn om de crewkleur te veranderen. Je moet dus beheerder zijn van de crew om de kleur te veranderen op Social Club. Kan alleen als je de crew start toch? Ja, zo kan je ook speciale kleuren selecteren, bijvoorbeeld mijn felroze Croquette. Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 Daar moet je een beheerder voor zijn om de crewkleur te veranderen. Je moet dus beheerder zijn van de crew om de kleur te veranderen op Social Club. Kan alleen als je de crew start toch? Je kan het later nog aanpassen maar alleen de leader van de crew kan dat doen... Reageren
LeconDC Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Geplaatst: 15 mei 2014 Kijk je crewleader lief aan of zet je eigen crew op. Booya! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.