lelystad Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 Ik ben nu bij de missie met Lester, ik heb gelezen dat je in bawsaq aandelen kan kopen als je die missie doet(voor extra geld). als ik op bawsaq kijkt is die steeds offline. is hier een oplossing voor, zodat deze weer ''online'' is?? Wie kan mij een oplossing vertellen? Reageren
Dexist Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 Klopt je kan idd "spelen" met de aandelen tijdens de assassination mission van lester zie daarvoor: http://www.gamechup.com/gta-5-stock-market-guide-make-1-8-billion-with-lester-missions/ Maar dat bawsaq offline is kun je helemaal niks aan doen. - ten minste als je game helemaal up-to-date is en je zelf ook verbinding hebt met internet. Als je dat hebt is het gewoon afwachten tot bawsaq weer online springt, waarschijnlijk is rockstar bezig met onderhoud. Reageren
Cash Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 (bewerkt) Ik had hetzelfde maar als ik aangemeld ben bij rockstar socialclub en met internet verbonden werkt Bawsaq wel. Bewerkt: 14 mei 2014 door Cash Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.