LionOfHolland Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Geplaatst: 15 mei 2014 Kan je in de high life dlc ook een garage kopen bij je appartement en dan nog steeds gewoon je mechanic bellen voor je auto's? Ik wil namelijk of mijn appartement houden en er een garage bij kopen of een high life appartement kopen en een garage erbij kopen. Ik wil eigenlijk geen 2 appartementen hebben. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Geplaatst: 15 mei 2014 Als je al een appartement bezit, kun je of een nieuw appartement erbij kopen of een nieuwe garage. De mechanic blijft hetzelfde alleen, zodra je hem belt, kun je kiezen uit welke garage je de auto wilt hebben. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 Bijkomend voordeel is ook dat je nu, staand voor je garage, gewoon je mechanic kunt bellen om 'n voertuig uit je andere garage te laten bezorgen. Ook kun je je voertuigen tussen 2 garages blijven wisselen. Rijd je met 'n auto uit garage A naar 'n volle garage B, dan kun je 'n auto uit B laten verplaatsen naar A zodat de auto waarmee je aan kwam rijden in B kan staan. Reageren
UberBug Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 Aanvulling op eerder genoemde.... je moet wel ca. 3 min. wachten voordat je je mechanic een ander/volgend voertuig kan laten bezorgen. Tevens is het nu mogelijk om de auto's per garage te ordenen door bijvoorbeeld alle muscle cars te stallen in de ene en de super & sports in de andere. Reageren
JustHano Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 Je hoeft niet per se zo'n 3 min. te wachten zodat die je PV laat bezorgen, je kan ook gewoon select ingedrukt houden en dan zie je ergens onder request personal vehicle of zo staan, daar hoef je dan niet op te wachten ^^ Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 16 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 Thanks voor alle tips iedereen! Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 Je hoeft niet per se zo'n 3 min. te wachten zodat die je PV laat bezorgen, je kan ook gewoon select ingedrukt houden en dan zie je ergens onder request personal vehicle of zo staan, daar hoef je dan niet op te wachten ^^ Maar die brengt alleen de auto waar je het laatst in gereden hebt. Sta je dus voor je garage, dan is de kans zeer groot dat juist daar dat laatst bestuurde voertuig in staat en je dus net zo goed naar binnen kunt lopen. Reageren
JustHano Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 Klopt, dat bedoelde ik ook, maar vergeten erbij te zetten. Bedankt voor het verbeteren! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.