RMJ Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 (bewerkt) Bezig geweest met wat grotere werkjes! Streets STOCK klik Skulssnature groot klik STOCK klik Bewerkt: 16 mei 2014 door RMJ Reageren
ERRWINS Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 WOW, just wow! De 'Skulssnature' bevat echt veel detail. Mijn complimenten! Reageren
Niked Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 snik bedankt m mijn naam te gebruiken Reageren
3L1077 Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 Die skull is inderdaad echt awesome. Ik zag 'm eerst in je signature, nu in 't groot. De kleuren zijn best vet, hoewel een blauw kleurenthema misschien wel nice was geweest me dit onderwerp. Verder kan ik er niet echt iets op aanmerken, dit is gewoon echt goed. Ga zo door! Reageren
U b i y t s a Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 Die schedel is zeker vet gemaakt, maar ik ben wel benieuwd hoeveel procent je zelf hebt gemaakt. Is het een samenvoeging van een stock met een struik en een stock van een schedel en heb jij vervolgens de kleuren, belichting en tekst gemaakt of heb je een samenvoeging van veel meer stocks en veel meer zelf gemaakt? Reageren
Faenty. Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 Hey, die skull heb ik zelf! Echt een vet ding, mooie details ook. Ik vind je sig dan ook vet gelukt, met mooie effecten, en er is overal wel iets om naar te kijken. Reageren
RMJ Geplaatst: 16 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 Die schedel is zeker vet gemaakt, maar ik ben wel benieuwd hoeveel procent je zelf hebt gemaakt. Is het een samenvoeging van een stock met een struik en een stock van een schedel en heb jij vervolgens de kleuren, belichting en tekst gemaakt of heb je een samenvoeging van veel meer stocks en veel meer zelf gemaakt? opzich valt het wel mee wat ik allemaal gedaan heb, meer de belichtingen en schaduwen.. struik bestaat uit ongeveer 60layers.. @ 3L1077 : ik vond oranje beter bij het groene passen dus zodoende haha. Reageren
3L1077 Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 Haha ja, ik vond blauw wel bij groen passen. 't is maar een kwestie van smaak, zo is het mooi hoor! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Nice, die spiegeling bij Streets. Lekkere uitstraling, beetje rauw en urban, maar toch ook wel iets vrolijks. De zachte blur oogt ook precies goed. Je initialen rechtsonder hadden van mij niet gehoeven, maar ze leiden verder niet af of zo. Skull vind ik geweldig. Het is moeilijk te bepalen wat je zelf hebt gedaan, maar indrukwekkend is het sowieso. Belichting is puik, tekst is subliem. Heel tof gedaan, met die clipping mask toegepast. Lekker bezig hoor! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 (bewerkt) Haha ja, ik vond blauw wel bij groen passen. 't is maar een kwestie van smaak, zo is het mooi hoor! Als je blauw bij zo'n schedel plaatst, dan heb je al gauw het gevoel dat er een moderne gloed over hangt. Bij oranje heb ik het gevoel dat het oud is EDIT: Dit is zijn originele skull: Er is dus wel degelijk goed gephotoshopped Bewerkt: 17 mei 2014 door ERRWINS Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 mei 2014 Rapport Geplaatst: 23 mei 2014 Even serieus, dit is echt belachelijk goed! Dat schedel is fantastisch geworden! Ik heb nog nooit zo'n werk gezien. Allereerst heb je een fantastische background gezocht voor je design. Je belichting is erg goed. Het design lijkt gewoon realiteit. Dat is niet niks hoor! Je tekst past er prima bij. Goed font uitgekozen, goede belichting. Helaas dat je 'RMJ' niet hebt verwerkt in je design. Dat zou het nog een stukje mooier maken denk ik. Overigens vind ik het natuurlijk weer jammer van de borders, maar dat commentaar van mij ben je wel gewend denk ik, haha. Over het algemeen; prachtig! Ga zo door. Ik zie graag werkjes van je! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.