Dipsie8 Geplaatst: 17 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Bedankt allemaal, maar we zijn er nog niet Zou iem. kunnen helpen kijken of alles wel bij elkaar past? Dat de videokaart dus niet niet op de moederbord past zegmaar.. Azerty mandje Kingston Technology blu 8GB DDR3-1333MHz Kit MSI N760-2GD5/OC Aerocool V3X Evil Black Edition OCZ ZT650W-EU Gigabyte GA-H81M-S1 moederbord TP-LINK 150Mbps Wireless N PCI Express Adapter Bij voorbaat dank Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 (bewerkt) Alles past op elkaar. Bij de beschrijving van de kast kan je zien welke fans daarin passen. Totaal ziet er uit als een prima gamingmachine Disclaimer: ik heb het gechecked en maak soms fouten. Ik ben niet aansprakelijk als het toch niet past of spontaan een waardeloze gamingmachine is. Was al zo, maar dat het maar even duidelijk is. Bewerkt: 17 mei 2014 door KillerZero86 Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 17 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 (bewerkt) Dan denk ik dat dit 'm wordt. Dank je voor je hulp! Ik zal nog wel roepen in dit topic als ik weer tegen een probleem aan bots. Mocht iemand nog een beter idee hebben, dat zou ik graag willen weten Bewerkt: 17 mei 2014 door Dipsie8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.