T@rget Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) Ey ik zag op een site (mag denk ik niet zeggen welke) dat de Xbox 360 was uitgelekt!!! Er staat nog een heel verhaal bij maar dat kun je hier lezen Bewerkt: 21 juli 2005 door T@rget Reageren
killarboy Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 :lolsign: , Dat is goede reclame voor als die hier uitkomt!!! . Hoe zou dat kunnen??? Zou hij dat zelf gedaan hebben? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Dus dit is blijkbaar toch echt. Een kind in de Verenigde Staten heeft de X-Box360 dus al. Dat kind zal dan wel heel erg blij zijn nu hij de enigste is op de hele wereld nu. Alleen je hebt er nog niet echt veel aan. Nergens in de winkels kun je al X-Box360 spelletje's kopen. Net zoals voor de PS3 en de Nintendo Revolution. Ik vraag me trouwens wel af hoe hij aan z'on X-Box360 komt? :blink: Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Raar :wacko: :blink: maar jah..hij heeft er voorlopig toch niks aan..je kunt toch nog geen spelletjes kopen voor de 360..maar toch goed gevonden t@rget Good work Bewerkt: 24 juli 2005 door gtasabas Reageren
MarcN Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Ik vraag me trouwens wel af hoe hij aan z'on X-Box360 komt? :blink: Ik denk dat gewoon iemand de kans had om het mee te jatten ofzo. En, je hebt er toch nog niets aan. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Raar :wacko: :blink: maar jah..hij heeft er voorlopig toch niks aan..je kunt toch nog geen spelletjes kopen voor de 360..maar toch goed gevonden t@rget Good work Kun je voor veel geld verkopen :lol: . Ik denk dat je er wel 1000 dollar voor kan vangen. Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Kun je voor veel geld verkopen :lol: . Ik denk dat je er wel 1000 dollar voor kan vangen. hahahaha :lolsign: daar heb je gelijk in mania-92 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Ik heb hier eens over nagedacht. Het kan ook zijn dat een Medewerker van de Microsoft fabriek hem stieken mee heeft gesmokkeld naar buiten. En als hij nu een X-Box360 heeft en hij speeld er X-Box spellen op. Dan lijkt het mij toch wel dat die spellen dan grapichs beter zijn. Omdat de X-Box360 gewoon een beter videokaart heeft dan de oude X-Box. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Ik heb hier eens over nagedacht.Het kan ook zijn dat een Medewerker van de Microsoft fabriek hem stieken mee heeft gesmokkeld naar buiten. En als hij nu een X-Box360 heeft en hij speeld er X-Box spellen op. Dan lijkt het mij toch wel dat die spellen dan grapichs beter zijn. Omdat de X-Box360 gewoon een beter videokaart heeft dan de oude X-Box. Hij is nog in opbouwende fase. Hij heeft noggeeneens een kap. Alleen een paar losse draadjes en een schijf. Reageren
Trax Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Ik heb hier eens over nagedacht.Het kan ook zijn dat een Medewerker van de Microsoft fabriek hem stieken mee heeft gesmokkeld naar buiten. En als hij nu een X-Box360 heeft en hij speeld er X-Box spellen op. Dan lijkt het mij toch wel dat die spellen dan grapichs beter zijn. Omdat de X-Box360 gewoon een beter videokaart heeft dan de oude X-Box. Lol, natuurlijk niet. Xbox spellen zijn gebouwd op de grafische mogelijkheden die de Xbox heeft. Ze worden dus niet beter als ze op een console gespeeld worden met betere grafische mogelijkheden. Dan zou GTA 1 van de Playstation 1 op de PS3 opeens grafisch uitmuntend zijn? :lol: Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Ik heb hier eens over nagedacht.Het kan ook zijn dat een Medewerker van de Microsoft fabriek hem stieken mee heeft gesmokkeld naar buiten. En als hij nu een X-Box360 heeft en hij speeld er X-Box spellen op. Dan lijkt het mij toch wel dat die spellen dan grapichs beter zijn. Omdat de X-Box360 gewoon een beter videokaart heeft dan de oude X-Box. Hij is nog in opbouwende fase. Hij heeft noggeeneens een kap. Alleen een paar losse draadjes en een schijf. Mag ik vragen wat ze ons eerst dan op mtv hebben laten zien? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Ik heb hier eens over nagedacht.Het kan ook zijn dat een Medewerker van de Microsoft fabriek hem stieken mee heeft gesmokkeld naar buiten. En als hij nu een X-Box360 heeft en hij speeld er X-Box spellen op. Dan lijkt het mij toch wel dat die spellen dan grapichs beter zijn. Omdat de X-Box360 gewoon een beter videokaart heeft dan de oude X-Box. Lol, natuurlijk niet. Xbox spellen zijn gebouwd op de grafische mogelijkheden die de Xbox heeft. Ze worden dus niet beter als ze op een console gespeeld worden met betere grafische mogelijkheden. Dan zou GTA 1 van de Playstation 1 op de PS3 opeens grafisch uitmuntend zijn? :lol: Nee, zobedoel ik dat niet. Niet dat hel beeld echt heel veel mooier is, maar gewoon een klein beetje mooier beeld. Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 't blijkt dat die jongen een zoon is van een hoge pief bij Microsoft.. Maar ik heb even nagedacht, op 't internet gezocht, en toen kwam ik dit tegen.. Ik ben 'r helemaal mee eens.. -Er staat een Samsung sticker op. Wat de fuk? -Halo 2? -Microsoft en alle andere developers werken met developmentkits (2 Apple G5’s). Waarom zouden ze een tussenversie maken met allerlei draden eruit? -Als pappa echt big shot is bij Microsoft, waarom zit dit knaapje dan in een gevangenis, met een paar kussens en een tv, waarvan het beeldscherm van de gemiddelde telefoon nog groter is? Reageren
Slimm Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) -Er staat een Samsung sticker op. Wat de fuk? Waar zie jij een Samsung sticker dan? Ik heb de foto vergroot en zie niks.. -Halo 2? Als er nog geen Xbox 360 games uit zijn, moet je er toch wat op spelen.. -Microsoft en alle andere developers werken met developmentkits (2 Apple G5’s). Waarom zouden ze een tussenversie maken met allerlei draden eruit? Testversie? -Als pappa echt big shot is bij Microsoft, waarom zit dit knaapje dan in een gevangenis, met een paar kussens en een tv, waarvan het beeldscherm van de gemiddelde telefoon nog groter is? Misschien is het niet bij hem thuis, met gevangenis neem ik aan dat je de kamer bedoelt, die je overigens niet goed ziet, alleen een vloer. Misschien dat kind zijn eigen kamer.. Bewerkt: 24 juli 2005 door Slimm Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Waar zie jij een Samsung sticker dan? Ik heb de foto vergroot en zie niks.. Slimm , check deze link: http://www.connectedmobiles.com/360hacker/...ox3600031yh.jpg, en vergroot de foto, zie je vanzelf Samsung staan.. Als er nog geen Xbox 360 games uit zijn, moet je er toch wat op spelen.. Ja, idd, dan moet je 'r wat op spelen, maar daarna zeg je héél terecht: Testversie? Zouden ze dan met Halo 2 testen? Lijkt me niet echt logisch, maar oké, daar heb je misschien gelijk in! (Heb je..) :rolleyes: Misschien is het niet bij hem thuis, met gevangenis neem ik aan dat je de kamer bedoelt, die je overigens niet goed ziet, alleen een vloer.Misschien dat kind zijn eigen kamer. Als je die foto checkt snap je wat ik bedoel! Bewerkt: 24 juli 2005 door Bobbiescie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.