Slimm Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Oke, ik zie de Samsung Sticker. Ik had me bericht al geedit, hij was idd een hoge pief. Testversie? Oke hier komt wat raars, er is namelijk niet duidelijk te lezen, of hij de console gewoon mee heeft gekregen van zijn vader, ik denk zelf dat hij hem gewoon heeft "gestolen". Ook kunnen ze natuurlijk wel Xbox 360 testen met Halo 2, kijken of de console het goed doet, dan bedoel ik ook de backward campatity (Ofzo), of de controller lekker speelt etc. Maar kijk, als hij hem dus daadwerklijk heeft gestolen, dan moet hij er toch wat op spelen Nu nog over de kamer, het is geen kamer, maar ik denk een leeg huis, er staat helemaal niks behalve een boek. Dat vind ik erg raar, wat moet hij nou in een leeg huis? Edit: LoL, Eminem Fans onder elkaar :lol: Bewerkt: 24 juli 2005 door Slimm Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Idd, wat moet hij in een leeg huis.. Maarja, dat boeit verder niet.. Ik laat m'n bericht zo staan, kunnen de mensen 't een beetje volgen.. :rolleyes: Wat betreft dat testen geef ik je gelijk, toch ben ik 't 'r niet 100% mee eens, maar omdat je ook een Eminem fan bent zal ik dat laten zitten.. Misschien heeft ie 'm gestolen, misschien heeft ie 'm gekregen en misschien heeft ie wel zitten case-modden, en ergens de Xbox 360 controller op de kop getikt.. 't is iig vreemd.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.