Jump to content

Roosevelt verkopen.


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik heb geld nodig in Online.

Ik heb die roosevelt maar ik rij er nooit in.

In LSC kan ik er 4 ton voor krijgen.

Maar is een zeldzame auto die je waarschijnlijk nooit meer kan kopen wel 4 ton waard?

Wat vinden jullie? Doen of niet?

Gr GTAKevin023

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat ding ook verkocht, vond hem geen enkele meerwaarde hebben. Naar mijn mening moet je gewoon in auto's rijden die je mooi vindt en waar je je goed in voelt, en niet auto's die zeldzaam en/of duur zijn maar die je eigenlijk niets aan vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, je hebt daar echt gelijk in ja.

Maar stel dat we een jaar verder zijn en bijna niemand heeft die Roosevelt

en ik wel.

Dan is het best vet om hem nog te hebben. :puh:

Twijfels, twijfels, twijfels. :( :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga met KaiSkillzz mee in deze. Leuk hoor zo'n zeldzame auto als de Roosevelt, maar wat heb je eraan als hij alleen maar stof staat te happen in je garage? Het is ook niet zo dat hij meer waard wordt naarmate hij zeldzamer wordt, het is en blijft 60% vd nieuwwaarde plus 60% vd upgrades. In real life zou hij meer waard worden naar gelang hij zeldzamer word, nu niet. Dus ik zeg verkopen dat ding als je er toch niets mee doet, heb ik ook gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem ook gewoon verkopen. Als we m nodig hebben glitchen we hem wel Nasr Online :puh:

Hebben ze gepatched ;)

  • Fixed an exploit where players were able to bring large Single Player only vehicles into Online.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem ook gewoon verkopen. Als we m nodig hebben glitchen we hem wel Nasr Online :puh:

Hebben ze gepatched ;)

  • Fixed an exploit where players were able to bring large Single Player only vehicles into Online.

Ze hebben al weer een nieuwe en zelfs simpelere manier gevonden ;)

Ik heb hem vannacht gewoon verkocht voor 490.000, en heb er het 500K appartement van gekocht. Nu heb ik nog maar 30 duizend :(

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem ook gewoon verkopen. Als we m nodig hebben glitchen we hem wel Nasr Online :puh:
Hebben ze gepatched ;)
  • Fixed an exploit where players were able to bring large Single Player only vehicles into Online.

zag vandaag nog 1 filmpje

Ontopic: als je hem wilt verkopen kan maar je kan hem ook gebruiken voor de heist die komen Gok in de zomer ofzo btw je moet het zelf weten 4 ton kan je zoals al eerder gezegt ook met missies behalen anders wil ik hem wel hebben :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de heists kun je ook de Granger gebruiken, kun je ook met 4 man in en 2 man aan. Of de Bison, daar kunnen 4 man in en 2 in de laadbak. ZXijn beiden sowieso al 'n stuk sneller dan die Roosevelt, al snap ik de lol van 'n Heist plegen met die Roosevelt wel. Met 6 man in jaren 20-30 outfits naar die bank, allemaal 'n Sweeper in de aanslag, geeft 'n leuke setting.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...