GTAKevin023 Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Hey, Ik heb geld nodig in Online. Ik heb die roosevelt maar ik rij er nooit in. In LSC kan ik er 4 ton voor krijgen. Maar is een zeldzame auto die je waarschijnlijk nooit meer kan kopen wel 4 ton waard? Wat vinden jullie? Doen of niet? Gr GTAKevin023 Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Ik heb dat ding ook verkocht, vond hem geen enkele meerwaarde hebben. Naar mijn mening moet je gewoon in auto's rijden die je mooi vindt en waar je je goed in voelt, en niet auto's die zeldzaam en/of duur zijn maar die je eigenlijk niets aan vindt. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 17 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Tja, je hebt daar echt gelijk in ja. Maar stel dat we een jaar verder zijn en bijna niemand heeft die Roosevelt en ik wel. Dan is het best vet om hem nog te hebben. Twijfels, twijfels, twijfels. :( Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Ik ga met KaiSkillzz mee in deze. Leuk hoor zo'n zeldzame auto als de Roosevelt, maar wat heb je eraan als hij alleen maar stof staat te happen in je garage? Het is ook niet zo dat hij meer waard wordt naarmate hij zeldzamer wordt, het is en blijft 60% vd nieuwwaarde plus 60% vd upgrades. In real life zou hij meer waard worden naar gelang hij zeldzamer word, nu niet. Dus ik zeg verkopen dat ding als je er toch niets mee doet, heb ik ook gedaan. Reageren
fcdber Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 Die 4ton verdien je ook zo met missies doen en die Roosevelt kan je niet meer kopen. Ik zeg niet doen! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 Ik ga hem ook gewoon verkopen. Als we m nodig hebben glitchen we hem wel Nasr Online Reageren
Nissan Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 Als je erin wilt rijden kan dat altijd in de Singleplayer. Als je er dus nooit gebruik van maakt in Online betekend het dat je dat ding asap moet verkopen. Reageren
Niked Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 nu dat je 20 wagens kan hebben waarom niet bijhouden ik heb hem ook beter bijhouden dan later er spijt van hebben Reageren
Tommie59 Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 Ik ga hem ook gewoon verkopen. Als we m nodig hebben glitchen we hem wel Nasr Online Hebben ze gepatched Fixed an exploit where players were able to bring large Single Player only vehicles into Online. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 je houd hem sws in sp dus je moet het zelf weten. Ik hou hem wel want er kunnen 6 man op en het lijkt me wel een vete auto om straks bij de heists te gebruiken Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 (bewerkt) Ik ga hem ook gewoon verkopen. Als we m nodig hebben glitchen we hem wel Nasr Online Hebben ze gepatched Fixed an exploit where players were able to bring large Single Player only vehicles into Online. Ze hebben al weer een nieuwe en zelfs simpelere manier gevonden Ik heb hem vannacht gewoon verkocht voor 490.000, en heb er het 500K appartement van gekocht. Nu heb ik nog maar 30 duizend Bewerkt: 18 mei 2014 door Ezra24rct3 Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 Ik ga hem ook gewoon verkopen. Als we m nodig hebben glitchen we hem wel Nasr Online Hebben ze gepatched Fixed an exploit where players were able to bring large Single Player only vehicles into Online. zag vandaag nog 1 filmpje Ontopic: als je hem wilt verkopen kan maar je kan hem ook gebruiken voor de heist die komen Gok in de zomer ofzo btw je moet het zelf weten 4 ton kan je zoals al eerder gezegt ook met missies behalen anders wil ik hem wel hebben Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 Ik zou hem niet verkopen omdat je geld nodig heb, heb je nou de ruimte nodig zou het mss een ander verhaal worden... Mijn advies: niet doen...! Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 Voor de heists kun je ook de Granger gebruiken, kun je ook met 4 man in en 2 man aan. Of de Bison, daar kunnen 4 man in en 2 in de laadbak. ZXijn beiden sowieso al 'n stuk sneller dan die Roosevelt, al snap ik de lol van 'n Heist plegen met die Roosevelt wel. Met 6 man in jaren 20-30 outfits naar die bank, allemaal 'n Sweeper in de aanslag, geeft 'n leuke setting. Reageren
JustHano Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 Ik heb 'm ook nog en ben niet van plan om hem nog te gaan verkopen, dus ik zeg niet doen (al moet je het natuurlijk zelf weten maar goed). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.