Jump to content

Roosevelt verkopen.


GTAKevin023

Recommended Posts

Maar jij gebruikt 'm ook nog. Niet heel vaak, maar soms toch wel. Bij GTAKevin staat hij, net als bij mij en KaiSkillzz toendertijd, alleen maar stof te happen en ruimte in beslag te nemen. In dat geval kun je hem dus net zo goed verkopen. Ik heb er iig nog steeds geen moment spijt van gehad.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Ruimte? Daar heeft hij het volgens mij nog niet over gehad. Maar in ieder geval, ook al zou ik er niet meer in rijden zou ik hem alsnog niet verkopen of wat dan ook, dan zou ik hem gewoon houden. Want het is niet een auto die je zo 1 2 3 terugkrijgt. Oké, al kom je nou ruimte tekort kan ik het enigszins nog begrijpen, maar das dan weer een ander verhaal, want hij komt namelijk geld tekort, terwijl je dat zo weer in missies kan verdienen.

Bewerkt: door Hano_2000
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem in het begin ook verkocht en heb er nu een beetje spijt van. Toen gedaan omdat je maar 10 plaatsen had. Nu met 20 plaatsen had ik hem niet verkocht...hetzelfde geldt een klein beetje met de Bifta. Hier moet je nu voor betalen en was toen gratis

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem ook en veral omdat 2de huis kan kopen vond ik het wel prettig om dat ding te houden ach dan staat die maar stof te happen what happens liever een auto die zeldzaam is en bijna niet in online ziet dan een auto die iedereen heeft

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook al vanaf het begin. Ik hou hem ook. Zonde om te verkopen.. idd wat anderen ook zeggen, geld kan je ook glitchen of gewoon beetje RTR farmen of beetje normaal missies spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de heists kun je ook de Granger gebruiken, kun je ook met 4 man in en 2 man aan. Of de Bison, daar kunnen 4 man in en 2 in de laadbak. ZXijn beiden sowieso al 'n stuk sneller dan die Roosevelt, al snap ik de lol van 'n Heist plegen met die Roosevelt wel. Met 6 man in jaren 20-30 outfits naar die bank, allemaal 'n Sweeper in de aanslag, geeft 'n leuke setting.

Granger is zelfs 4 en 4; 4 in en 4 aanhangen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...