Jump to content

CRATE DROP JACHT


quietshorty666

Recommended Posts

is er mss iemand die vanavond zin heeft om samen op jacht te gaan naar die SPECIAL CRATES wat ze het hele weekend al aan het droppen zijn, kheb er nog geen enkele kunnen pakken omdat andere goed samenspelen en mij direct neerknallen als ze me zien. SO ANYONE WANT TO JOIN ME IN THE HUNT ??

BTW ik heb geen headset

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je dan niet net zo goed die wapens kopen in de Ammo-Nation als je genoeg geld hebt?

er zijn wapens waarvoor je bepaalde levels nodig hebt

(als je uit de sessie gaat ben je je wapens kwijt )

Link to comment
Delen op andere websites

Elke keer waren die crates te ver bij mij uit de buurt. En dan racete ik erheen maar ze hadden het elke keer eerder.

Laat die crates voortaan lekker staan, geen zin meer in :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Elke keer waren die crates te ver bij mij uit de buurt. En dan racete ik erheen maar ze hadden het elke keer eerder.

Laat die crates voortaan lekker staan, geen zin meer in :puh:

Zoveel leveren de crates ook niet op, niet om er speciaal achteraan te gaan maar dat vind ik.

Net als een Armoured Truck, dat doe ik ook niet zo snel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je dan niet net zo goed die wapens kopen in de Ammo-Nation als je genoeg geld hebt?

er zijn wapens waarvoor je bepaalde levels nodig hebt

(als je uit de sessie gaat ben je je wapens kwijt )

Welke sessie? Dus dat betekent dat je iedere sessie weer tonnen aan wapens en munitie kwijt bent?
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je dan niet net zo goed die wapens kopen in de Ammo-Nation als je genoeg geld hebt?

er zijn wapens waarvoor je bepaalde levels nodig hebt

(als je uit de sessie gaat ben je je wapens kwijt )

Welke sessie? Dus dat betekent dat je iedere sessie weer tonnen aan wapens en munitie kwijt bent?

alleen de wapens van die crate drop (niet als je het wapen al eerder had dan krijg je ammo erbij en die blijft wel )

Link to comment
Delen op andere websites

Elke keer waren die crates te ver bij mij uit de buurt. En dan racete ik erheen maar ze hadden het elke keer eerder.

Laat die crates voortaan lekker staan, geen zin meer in :puh:

Zoveel leveren de crates ook niet op, niet om er speciaal achteraan te gaan maar dat vind ik.

Net als een Armoured Truck, dat doe ik ook niet zo snel :puh:

Zo interessant zijn die crates idd niet, al is het wel een sport wie er het eerste bij is en heb ik al heel wat (leuke) potjes zitten rollebollen om zo'n crate.

De Armoured trucks spawnen regelmatig in de buurt van een Mod shop. Even zo'n truck met een sticky bomb bewerken, buit tussen de ca. $ 8.000 en ca. $ 12.000 pakken en de Mod shop binnenrijden. Binnen enkele minuten gepiept :puh:

De wapens zijn gekoppeld aan een bepaalde (behaalde) level. Voorbeeld: de minigun krijg je alleen vanaf level 120. Ben je dus nog niet level 120 en je hebt uit zo'n crate een minigun gekregen, dan ben je die bij een volgende keer online gaan weer kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...