Visser23 Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 Type: Logo Stijl: Modern Grootte: Breedte moet meer zijn dan hoogte. Verder maakt niet uit, ik kan altijd resizen. Voorbeeld: Klik. Klik. Klik. Klik. Tekst: DMD - Dijkstra's Media Design - Dijkstra's Multimedia Design (Dit zijn de keuzes. DMD mag ook in combinatie met Dijkstra's (Multi)media Design) Rand: Zie maar. Kleuren: Eigen keuze. Render (optioneel): n.v.t. Extra (optioneel): Doe maar lekker creatief. Letters omdraaien etc. mag allemaal. Neem je inspiratie uit de voorbeelden. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 (bewerkt) Hier is mijn idee Ik ben niet zo'n held met Photoshop maar je snapt de bedoeling Bewerkt: 21 mei 2014 door ERRWINS Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 Ik zal morgen ook iets proberen. Ik dacht ook aan die laatste D omdraaien. Vind je 't erg als ik dat ook probeer, Erwin? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 Nee hoor, iedereen staat open om mijn *kuch* ontwerp te bewerken of te perfectioneren Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2014 Leuk idee, Erwin! Zou je misschien de kleuren wat 'vrolijker' kunnen maken? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Daarnaast mag iedereen natuurlijk wat proberen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2014 Zoiets? Ziet er beter uit! Nice. Kan je ook eens proberen om de poot van de M aan de linkerkant, ook blauw te maken? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Reageren
Rutger. Geplaatst: 22 mei 2014 Rapport Geplaatst: 22 mei 2014 Hey ERRWINS, best wel een tof logo! Maar ik kan niet de enige zijn die dit las als CMDesign Verder gewoon een tip, hoewel het Visser23 wellicht niet uitmaakt: probeer ook eens een ontwerp zonder gradients. Anno 2014 wordt elk logo plat en strak gemaakt, wat veel mensen ook wel iets vinden hebben. Gewoon een paar suggesties die in mij opkwamen, sorry xD Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 mei 2014 Rapport Geplaatst: 22 mei 2014 (bewerkt) Daarom had ik die M ook onder de linker D. Plat en strak klopt wel maar deze gradients zijn amper zichtbaar en toch mooi. Te strak en plat vind ik persoonlijk niet mooi maar als Visser dat wil, kan ik dat natuurlijk maken Bewerkt: 22 mei 2014 door ERRWINS Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2014 Hm zit inderdaad wat in. Het lijkt inderdaad wat op CMDesign, zoals je zegt. Was mezelf niet echt opgevallen. Het gaat natuurlijk wat om de gebruiksvriendelijkheid. Misschien kan Erwin het laatste (grijs/oranje) design nog aanpassen? Dat de M toch volledig is? Sorry dat ik zo lastig ben! Haha. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 23 mei 2014 Rapport Geplaatst: 23 mei 2014 Misschien kan je die schaduw boven die linker D wat vervagen, of lijkt het dan meer op een C? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 23 mei 2014 Rapport Geplaatst: 23 mei 2014 Dat is de schaduw van de M, die moet inderdaad omlaag lopen, was ik even vergeten :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.