Jump to content

ufo onderdelen gevonden maar voertuig is verdwenen


Gwenneke

Recommended Posts

We vonden alle ufo onderdelen en brachten die naar de juiste locatie. Er verscheen een speciale auto maar nadat ik rond een gebouw liep was hij terug weg.

De ufo onderdelen liggen nog binnen we zien ze, kan ik die auto terug krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

De Space Docker is maar eenmalig te verkrijgen bij het voltooien van de missie. Je had hem moeten nemen toen hij er stond, hij spawnt nooit meer. Als je nog een save hebt van voor deze actie zou je deze natuurlijk kunnen laden en de "missie" opnieuw doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn man stopte de avond voordien bij 42 onderdelen, kan dat dat we er dan maar 8 opnieuw moeten doen?

De auto was niet zo bijzonder maar deden die missie voor ons zoontje en die sliep natuurlijk toen we hem kregen... Hij dacht dat hij echt met een ufo zou kunnen vliegen. Kan dat ook ergens want je ziet zo wel filmpjes op YouTube.

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij heeft opgeslagen bij die 42 onderdelen dan is het inderdaad slechts een zaak van opnieuw die 8 onderdelen te zoeken (zal ook wel eventjes duren) en vervolgens die missie opnieuw uit te voeren bij Omega. De UFO's spawnen echter pas na het voltooien van de 100% en hoewel dat het zoeken van de 50 parts daar een deel van is, is het dus op zich niet genoeg. Hier is een checklist met het benodigde voor het voltooien van de 100%. Ik moet je zoon echter teleurstellen, hij zal niet in staat zijn om te vliegen met de UFO's, ze zullen spawnen als een soort van decorstuk boven drie locaties op de map.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je kunt vliegen in een UFO is een mod. Je kunt je console jailbreaken als je niet meer online wilt. Dan kan je ze namelijk wel installeren. ;)

>>> Door Phoenyxar: En dergelijke zaken bespreken we niet op het forum.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...