.PhoeniX. Geplaatst: 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2015 Ik gebruik af en toe m'n mobiel. Maar dat is juist heel wispelturig; de ene keer wel, andere keer niet. Gebruik 'm overigens vooral voor Whatsappen, anders niet. Voor het internetten en gamen gebruik ik men laptop wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MovieGamer Geplaatst: 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2015 (bewerkt) Ik gebruik hem dagelijks voor WhatsApp en internet. Verder zijn er ook bepaalde Apps die veel gebruikt worden door mij zoals: IMDb en NU.nl Daarnaast heb ik er ook muziek opstaan, maar luister dat alleen als ik ergens naartoe ga. Bewerkt: 12 april 2015 door Noretz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2015 Ik kijk 3x per dag of ik een WhatsAppje heb, voor de rest alleen als ik gebeld word, of moet wachten op de bus/trein en ik even niks te doen heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2015 Te vaak... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2015 Vaak, zo'n dikke 6 uur per dag? Misschien wel langer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2015 Ik gebruik hem nu wel veel minder omdat mijn vorige telefoon kapot is, nu kijk ik eens een paar keer op de dag op bijvoorbeeld Facebook of Youtube. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 14 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2015 Ik gebruik hem regelmatig. Voornamelijk voor het werk, verder om af en toe fb te checken of er iemand is geweest die nog wat interessants heeft geplaatst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 14 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2015 Ik gebruik hem de laatste tijd veel voor GTAF. Op school en 's avonds op de bank nog even chatten of lezen. Daarnaast af en toe een kort berichtje naar mijn vriendin. Verder eigenlijk niet zoveel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2015 Nadat ik een nieuwe mobiel =heb gekocht een paar maanden geleden gebruik ik hem veel vaker. Deze mobiel is ook veel sneller dan de vorige en werkt gewoon veel fijner. Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ik hem veel vaker gebruik. Ik denk dat ik hem relatief vaak gebruik, ik kan geen tijd inschatten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.