Jump to content

Galaxy note 2 wilt niet booten


dionkoffie

Recommended Posts

Een paar dagen geleden had ik mijn note 2 stock geroot. alles ging goed maar ik instaleerde een app en die heeft mijn build.prop verwijderd.nu zit ik met een probleem. Ik heb van alles geprobeert maar niets heeft gewerkt. hij blijft steeds hangen bij het samsung logotje. Ik heb nu clockworkmod recovery V6.0.4.3 erop staan en heb een custom rom geprobeert te instaleren maar zonder succes.Ik ben al 4 en half uur bezig om dit ding te kunnen repareren en ik weet helemaal niets meer. Ik weet niet heel veel hoe je dit moet doen en ik ben bang dat ik het nog verder verpest.Heeft iemand een oplossing die me kan helpen? Ik MOET dit gerepareerd krijgen anders gooi ik hem morgen de prullenbak in

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de standaart firmware geroot ja

toen hij niet meer kon starten had ik een andere custom rom geinstaleerd zonder de dalvik chache te legen

ik ben nu een stock firmware aan het downloaden en ik probeer die wel te instaleren

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

De ROOT die je gebruikt heb, moet je nogmaals installeren. Als het goed is, heb je die nog op je SD kaart staan.

Volume UP, home knop en aan/uit knop tegelijk indrukken en kies de optie: Update from SD card.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, dan heb je het pakket nog op de PC staan. Zorg ervoor dat je 'wipe cache' en 'wipe data/factory reset' doet zodat je daarna nogmaal de root erop kwijt kunt.

Normaal ROOT je je telefoon niet via Odin maar via de recovery en SD kaart...

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

ik had er een andere ehm dinges op gedaan.

Ik heb altijd geroot vanaf odin nooit problemen gehad.

ik heb het nu nog erger verpest. ik kom recovery mode niet meer in dan zegtie firmware upgrade encountered an issue. please select recovery mode in kies and try again.

ik weet helemaal niks meer te doen nu. het enigste wat ik nu nog kan doen is weg gooien.

ik kom wel de download mode in maar ik weet niet wat ik er dan in moet doen enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Registreer je bij sammobile.com en zorg ervoor dat je de juiste firmware kiest uit het lijstje.

Download het en zet het op je telefoon, misschien doet ie het dan weer ;)

Lees volgende keer een tutorial op xda-developers.com :)

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Op Sammobile kun je een firmware downloaden in het formaat van .tar, die je kunt gebruiken in Odin onder AP. Download de firmware en laad hem in Odin. Zorg er voor dat je telefoon in Download mode zit door Volume DOWN, Home knop en Power knop tegelijk in te drukken. Koppel daarna je telefoon aan de computer en start Odin :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...